معاون طرح ریزی راهبردی ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: آزادسازی خرمشهر فراموضوعی است و تنها آزادی از تصرف و تجاوز به خاک کشور نیست بلکه پایه ریزی دکترین مقاومت از فتح خرمشهر اتفاق افتاد که امروز به عنوان الگو در مجامع بین المللی مطرح است. 
کد خبر: ۱۱۰۷۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶ 25 May 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی،سردار مرادی در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در ساوه افزود: انقلاب اسلامی از بدو تشکیل، از سوی دشمنان با توطئه‌های گوناگون مواجه شد و به خیال خام آنها انقلاب اسلامی مثل  سایر انقلاب‌ها به پایان رسیده و کارکرد خود را از دست می‌دهد، اما هر توطئه‌ای از سوی دشمنان با شکست مواجه شد.
او با اشاره به اینکه دشمن از همه ظرفیت و ابزار خود برای مقابله با انقلاب استفاده کرد افزود: دشمن در یک دهه با جنگ نظامی، در دهه‌های بعد تهدید امنیتی و جنگ نرم و امروز هم با جنگ ترکیبی و شناختی، دشمنی خود را با نظام اسلامی ادامه داده است.
معاون طرح ریزی راهبردی ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران دشمن شناسی و دشمن ستیزی را دو وظیفه ی مهم آحاد مختلف جامعه به ویژه مسئولان و نسل جوان برای مبارزه با توطئه دشمنان دانست و گفت: اگر دشمن را بشناسیم و با او ستیز کنیم بی تردید توطئه‌های او با شکست مواجه خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار