رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از توقيف يكدستگاه كاميون و كشف ۸۲ كيلو گرم ترياك و حشيش در عمليات مشترك پليس استان‌ مرکزی و فارس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۶۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴ 23 May 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ"حسین شمسایی فرد" در این باره گفت: در اجرای طرح مبارزه با معضل مواد مخدر، مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان مركزي با اقدامات فني و تخصصي مطلع شدند فردي با يك دستگاه كاميون كشنده در حال انتقال يك محموله مواد مخدر از بنادر جنوبي كشور به سمت اصفهان است كه موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس قرار گرفت.
وي افزود: با هماهنگي به عمل آمده با پليس استان فارس، مأموران انتظامي شهرستان"پاسارگاد" پس از هماهنگي قضائي به این محور مورد نظر اعزام و با يك عمليات منسجم و به موقع مؤفق شدند كاميون را شناسايي و در عملیاتی متوقف کنند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با اشاره به دستگیری راننده خودرو در این رابطه تصریح کرد: در بازرسي از اين خودرو ۵۳ كيلوگرم تریاک و ۲۹ کیلو گرم حشيش كشف شد.
سرهنگ شمسایی فرد در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک در خصوص مواد مخدر و فعالیت سوداگران مرگ را به سامانه فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار