نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی در بخش‌های مختلف جامعه ضروری است.
کد خبر: ۱۱۰۶۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰ 23 May 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در دیدار با جمعی از ورزشکاران بسیجی و رؤسای هیئت‌های ورزشی استان مرکزی گفت: ورزش میدان وسیعی از جهاد و حرکت به سمت کمال است و ورزشکاران باید در این میدان وسیع با اراده، مصمم، آگاه، منسجم و هوشیار برای فتح قله‌های بلند در سطح کشور و بین‌الملل حرکت کنند.
امام جمعه اراک عنوان کرد: ورزش وسیله‌ای برای تزکیه و سعادت است و این میدان جبهه اخلاص، جهاد و جوانمردانی است که برای اعتلای کلمه‌الله قدم برمی‌دارند.
او ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی، ملت ایران در عرصه‌های مختلف همواره افتخارآفرینی کرده و در حوزه ورزش درخشیده و در گام دوم انقلاب نیز باید همچون الگویی کارآمد نقش‌آفرینی کند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: عبودیت و بندگی خداوند مهم‌ترین هدف زندگی انسان است که این هدف باید در عرصه‌های مختلف ازجمله ورزش، اقتصاد و فرهنگ محقق شود.
امام جمعه اراک گفت: فعالیت‌های ورزشی در کنار برنامه‌های تربیتی و تفریحی در دستور کار ورزشکاران، هیئت‌های ورزشی و مؤسسه‌ها بوده و ورزشکاران باید پیش قدم در امیدآفرینی در جامعه باشند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی در بخش‌های مختلف جامعه یک ضرورت مهم است، یادآور شد: ورزشکاران و بسیجیان باید روز به روز صفا، برادری، وحدت و انسجام را در بین خود تقویت کنند و ارزش‌های اسلامی باید در بین جامعه ورزشی موج بزند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار