استاندار مرکزی از تصویب مطالعات مکان یابی دومین  پارک لجستیک کشور در شهر اراک خبرداد.
کد خبر: ۱۱۰۶۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶ 23 May 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از اداره کل روابط عمومی استان مرکزی ، فرزاد مخلص الائمه افزود: در نشست ستاد لجستیک کشور به ریاست معاون حمل ونقل وزارت متبوع، مطالعات مکان‌یابی و جانمایی پارک لجستیک شهر اراک با پیگیری‌ها و همت همکاران اداره کل راه وشهرسازی استان، پس از حدود ۲ سال پیگیری، بازدیدهای میدانی و جلسات توجیهی مستمر به تصویب ستاد لجستیک کشور رسید.
وی ادامه داد: این مجوز پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای دومین بار است که در سطح کشور صادر می‌شود که پس از تصویب مطالعات مکان‌یابی، طراحی و جانمایی انبار ملزومات و کالاها و فضای مناسب جهت پالایش و توزیع بار به سراسر کشور انجام می‌شود.
استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: این مرکز در مساحت حدود ۴۰۰ هکتار در ۱۰ کیلومتری شهر اراک و در نزدیکی کریدور جاده‌ای شرق به غرب کشور، فرودگاه اراک و خط ریلی راه آهن سراسری جانمایی شده که امکان دسترسی آن به خطوط ریلی و هوایی کشور به عنوان یکی از امتیازهای مهم آن محسوب می شود.
مخلص الائمه افزود: مرکز لجستیک محدوده مشخصی است که به منظور تجمیع فعالیت‌‏های مرتبط با لجستیک و حمل‌و‏نقل کالا در بعد داخلی یا بین‏‌المللی و در جهت بهینه‌سازی فرآیندها و کاهش هزینه‏‌ها ایجاد می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار