رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک گفت: شهرداری با هدف زیباسازی شهر و استفاده بهتر شهروندان از محیط شهری، اقدام به جانمایی و نصب نیمکت‌های جدید در پیاده‌راه امیرکبیر و پیاده‌راه محسنی کرده است.
کد خبر: ۱۱۰۶۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸ 22 May 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، احمد حسنی افزود: نصب نیمکت در مکان‌های مختلف، این امکان را به شهروندان می‌دهد که در زمان‌های مورد نیاز، استراحت کنند و از فضای اطراف لذت ببرند، به همین دلیل شهروندان با استفاده از مبلمان شهری می‌توانند اوقاتی از روز را در میان شهروندان و در فضاهای شهری سپری کنند و از تعامل و گفت‌وگو با یکدیگر نهایت استفاده را ببرند.
وی با تاکید بر اهمیت رسیدگی به سیمای بصری شهر و نصب مبلمان شهری در نقاط مختلف شهر یادآورشد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری با هدف زیباسازی شهر و استفاده شهروندان از محیط شهری اقدام به جانمایی و نصب نیمکت‌های جدید در پیاده راه امیرکبیر، پیاده‌راه خیابان محسنی، خیابان شهدا، خیابان شهید ادبجو و میدان شهدا برای تأمین رفاه و آسایش شهروندان اراکی کرده است.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک خاطرنشان کرد: حدود ۱۹۰ نیمکت در سطح شهر به ویژه مناطق چهار و پنج نصب شده است، سال گذشته نیز نیمکت‌هایی در خیابان‌های مناطق مختلف شهر اراک نصب شده است و این نیمکت‌ گذاری ادامه خواهد داشت.
حسنی گفت: نیمکت‌های موجود در سه نوع مختلف بتنی، چوبی و فلزی طراحی به منظور نصب در معابر شهری ساخته و نصب می شوند.
وی افزود: نصب نیمکت‌های جدید در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان در دیگر مناطق شهر توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار