سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: برای احیا و بازسازی قنوات در شهرستان های محلات ودلیجان ۱۲ میلیارد تومان اعتبار تخصیص خواهد یافت تا مشکلات این بخش برطرف شود و مابقی اعتبار مورد نیاز از منابع استانی تامین خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۰۶۲۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸ 20 May 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی،سید محمد آقامیری در فرمانداری شهرستان محلات و دلیجان و در حضور تشکل های بخش کشاورزی افزود: هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی به قصد ساختمان سازی ممنوع است و با متخلف برخورد می شود.
آقامیری در رابطه با مشکلات مرغداران عنوان کرد: مشکل مرغداران تا دو ماه دیگر مرتفع می شود، امور مربوط به تامین نهاده دامی برای مرغداران به اتحادیه ها واگذار می شود و نظارت و سیاست گذاری بر عهده وزارت جهاد کشاورزی خواهد بود.
وی با بیان اینکه جهاد کلمه مقدسی برای مسئولان وزارت جهاد کشاورزی است، ادامه داد: به زودی جهاد سازندگی را در وزارت جهاد کشاورزی زنده خواهیم کرد و مشکلات کشاورزی با کمک جهادگران و بدون افزایش هزینه برطرف خواهد شد.
وی افزود: محلات شهر گل ایران است و در پرورش گل در کشور معروف است بنابراین وزارت جهاد کشاورزی رفع مشکلات تولید و صادرات گل از این شهرستان در کوتاه ترین زمان ممکن را در دستورکار خود قرار داده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار