در جلسه‌ای که با حضور سردار آبرومند فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) و جمعی از مسئولان در استانداری مرکزی برگزار شد برای عمران و آبادانی روستا‌های محروم و مناطق حاشیه شهر‌ها بحث و تبادل نظر شد.
کد خبر: ۱۱۰۵۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸ 18 May 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، استاندار مرکزی در حاشیه این جلسه گفت: دولت در قالب طرح جهاد آبرسانی برطرف نمودن تنش آبی ۱۰ هزار روستا را در دستور کار خود دارد.
مخلص الائمه افزود: بر طرف کردن تنش آبی با آبرسانی به روستا‌هایی که با تنش آبی دست و پنجه نرم می‌کنند، احیای قنوات، نوسازی و بهسازی خانه‌های بهداشت، ساختن اماکن ورزشی و فرهنگی در روستا‌ها و ساماندهی مناطق حاشیه شهر‌ها در قالب طرح باز آفرینی شهری از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه برآن تأکید شد.
او ادامه داد: در این جلسه همچنین با رایزنی‌ها صورت پذیرفته مقرر شد تا قرار گاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) بخشی از ماشین آلات راهسازی مورد نیاز خود را از شرکت هپکو اراک تامین کند و به ساخت اطاق تمیز موسسه واکسن سازی رازی برای تولید واکسن سالک نیز کمک کند.
فرمانده سپاه روح الله استان هم گفت: محرومیت زدایی، ساخت مسکن و آب رسانی و طرح‌های اشتغالزا از جمله مهمترین محور‌های این جلسه بود که مسئولان پیرامون آن دغدغه‌های خود را بیان کردند.
سردار کریمی افزود: توافقات کلی در خصوص محور‌های این جلسه صورت پذیرفت و امید است با تصویب مصوبات جلسه تا یک ماه آینده عملیات اجرایی آن‌ها نیز شروع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار