نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت:توسعه صادرات باید در دستور کار ویژه قرار گیرد و نظارت بر قیمت‌ها به شکل ویژه رصد و دنبال شود.
کد خبر: ۱۱۰۴۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴ 12 May 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک، افزود: مسئولان باید توجه ویژه به حل مشکلات اقتصادی داشته باشند و در شرایطی که مردم در تنگنای اقتصادی هستند بیشتر با آنان همراهی کنند و تلاش شود تا از هرگونه دلال‌بازی جلوگیری به عمل آید.
آیت الله دری نجف آبادی عنوان کرد: جامعه از نظر اقتصادی با مشکل مواجه است و دستگاه‌های بازرسی و نظارتی باید فعالیت اثرگذار داشته باشند و کسبه نیز امانت‌دار باشند.
وی یادآورشد: مجامع بین‌المللی باید رژیم صهیونیستی اسرائیل را در فجایع اخیر در غزه و فلسطین محکوم کنند.
امام جمعه اراک افزود: در جنایت اخیر غزه به ملت مظلوم فلسطین ظلم شد و شمار زیادی از مردم بیگناه شهید و مجروح شدند.
وی بیان کرد: این رژیم کودک‌کش، فکر می‌کند با کشتن مردم مظلوم فلسطین، آنان عقب‌نشینی می‌کنند، اما خون شهدا موجب ایستادگی بیشتر می‌شود.
امام جمعه اراک ادامه داد: این جنایت‌ها، رسوایی رژیم صهیونسیتی را به دنبال دارد و موجب پایداری و پیروزی مردم فلسطین می‌شود.
آیت‌الله دری نجف آبادی در ادامه به کشته شدن سیاهپوست مترو آمریکا اشاره کرد و افزود: این شرایط موجب آشکار شدن ماهیت پلید دشمنان اسلام برای همه مردم جهان می‌شود.
وی، در بخش دیگری از سخنانش به تاج‌گذاری در انگلستان پرداخت و گفت: ۲۵۹ میلیون پوند هزینه تاج‌گذاری شد و آنان مانند قرون وسطی عمل می‌کنند و این ماهیت دشمنان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار