مسئول بسیج سازندگی فراهان گفت: همزمان با هفته بسیج سازندگی در شهرستان فراهان ۴۰ عنوان برنامه در عرصه های عمرانی، آموزشی و فرهنگی برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۰۳۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵ 06 May 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی، احمدرضا نوروزی، یکی از عرصه های مهم که در نظام جمهوری اسلامی را فراهم کردن بستر حضور مردم در سازندگی و آبادانی مناطق کم برخوردار و محروم دانست و افزود: این وظیفه در ابتدا بر عهده جهاد سازندگی بود و در ادامه با فرمان مقام معظم رهبری در سال ۱۳۷۸ به عهده بسیج سازندگی گذاشته شد که عامل تشکیل این نهاد با عظمت بسیجیان و مردمی است.
وی یادآورشد: جریان جهادی با نقش آفرینی در عرصه های مختلف و رخدادهای مختلف بلایای طبیعی و همه گیری کرونا و... به خوبی توانست کارآمدی و توانمندی خود را برای همه عیان کند.
مسئول بسیج سازندگی فراهان تصریح کرد: سیلی که سال گذشته در روستای آهنگران رخ داد، اگر چه واقعه ای تلخ بود که باعث مختل شدن زندگی مردم این روستا شد اما بسیجیان ما از اولین ساعات بحران در صحنه با راهبری ستاد محرومیت زدایی و پشتیبانی حرکت های جهادی، ضمن پشتیبانی مسئولین انقلابی و جهادی شهرستان فراهان حضور پیدا کردند.
نوروزی گفت: گروه های جهادی در جریان همین سیل جلوه های محبت و انسان دوستی را به نمایش گذاشتند و سبب التیام زخم سیل زدگان شدند.
وی افزود: در هفته بسیج سازندگی در شهرستان فراهان ۴۰ عنوان برنامه در عرصه های عمرانی، آموزشی و فرهنگی برگزار می شود و واحد های مسکونی در روستای سیل زده آهنگران و مسکن محرومین ولی نعمتان انقلاب اسلامی در روستاهای دیگر افتتاح می شود.
مسئول بسیج سازندگی بابیان اینکه ۱۳۹ گروه جهادی در فراهان فعالیت دارند، گفت: برگزاری یادبود شهید جهادگر حاج اسدالله هاشمی، جهاد تحصیلی، ویزیت درمانی رایگان، اردوهای جهادی خواهران و برادران بسیجی در عرصه های عمرانی، آموزشی و فرهنگی در روستاهای محروم، برگزاری نمایشگاه توانمندی های بسیج سازندگی، تجلیل از جهادگران بسیجی و واکسیناسیون رایگان دام سبک از جمله برنامه های هفته بسیج سازندگی سال ۱۴۰۲ در شهرستان فراهان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار