نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اختلاف سلیقه‌ها نباید به وحدت و یکپارچگی ملی آسیب بزند بلکه باید همه در کنار یکدیگر برای آبادانی کشور تلاش کنیم.
کد خبر: ۱۱۰۲۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵ 26 April 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی افزود: وظیفه مردم در تحقق شعار سال حمایت از تولید داخل و وظیفه مسئولان و دولتمردان حمایت از تولیدکنندگان است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تمام ظرفیت‌های صنعتی، کشاورزی و خدماتی استان باید در جهت تحقق شعار سال بکار گرفته شود.
امام جمعه اراک افزود: اسم گذاری سال جاری با عنوان مهار تورم و رشد تولید نشان از دغدغه معظم له نسبت به تولید و مسائل اقتصادی کشور دارد و با توجه به اینکه استان مرکزی یکی از قطب‌های صنعت کشور محسوب می‌شود با در لبیک‌گویی به ندای رهبری نیز پیشتاز باشد.
او با بیان اینکه آحاد جامعه در توسعه اقتصادی کشور سهیم هستند، بیان کرد: وظیفه مسئولان و دولتمردان حمایت از تولیدکنندگان است، اما در مقابل تولیدکنندگان نیز وظیفه دارند با تولید انبوه، با کیفیت و قیمت رقابتی علاوه بر تأمین احتیاج داخل در راستای توسعه صادرات نیز قدم بردارند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی وظیفه مردم در تحقق شعار سال را صرفه جویی و حمایت از تولید داخل دانست و اضافه کرد: سال گذشته بیش از هفت میلیارد دلار از کشور خارج شد که این مصداق آباد کردن کشور‌های بیگانه است.
امام جمعه اراک ادامه داد: مردم باید نسبت به آرمان‌ها و ارزش‌های والای خود پایبند باشند و توانمندی‌های خود را در راستای آبادانی میهن اسلامی هزینه کنند.
او استفاده از ظرفیت دریایی را قدمی در جهت تقویت اقتصاد ملی عنوان کرد و افزود: تدوین سیاست‌های توسعه اقتصاد دریا محور در دستور کار مجمع تشخیص مصلحت نظام است و راهبرد‌ها و سیاست‌های ابلاغی باید مورد توجه همه قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: در طول ۴۴ سال گذشته با فرهنگ ما می‌توانیم بزرگترین دستاورد‌ها در ایران اسلامی خلق شده و این فرهنگ باید امروز باید برای جوانان و نوجوانان نهادینه شود و سال‌جاری باید سال عزم و اراده و جهاد باشد.
امام جمعه اراک عنوان کرد: استفاده از تجربیات ارزشمند و الگو‌های موفق مورد توجه همه مدیران دستگاه‌ها باشد و بدنه دستگاه‌ها باید خود را وقف خدمت به مردم کنند و شبانه روز برای پیشرفت کشور مجاهدت داشته باشند.
او یادآور شد: خدمت صادقانه به مردم اولویت مهم مدیران نظام جمهوری اسلامی باشد و در این مسیر باید شتابنده حرکت کرد و امروز توجه به تحقق اقتصاد مقاومتی، ایجاد تحول در دانشگاه‌ها و نظام آموزشی و افزایش بهره وری در همه بخش‌ها مورد توجه باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار