نماینده مردم تفرش،آشتیان وفراهان در مجلس شورای اسلامی گفت:در تفرش به دنبال راه اندازی صنایع نیستیم بلکه می خواهیم تفرش شهر دانشگاهی و گردشگری باشد.
کد خبر: ۱۱۰۰۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰ 16 April 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،دکتر ولی ا... بیاتی در دیدار با یاوران علمی در سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیر این دانشگاه افزود: در گذشته شغل اصلی مردم تفرش معلمی بوده و دور از ذهن نیست که این شهر دانشگاهی هم باشد، مردم با تمام توان پای کار هستند تا این اهداف محقق شود.
وی بابیان اینکه دانشگاه تفرش در توسعه شهرستان نقش محوری و اساسی دارد یادآورشد: توسعه شهرستان تفرش به عنوان شهر علمی نیازمند عزم و تلاش تمامی شهروندان است و دانشگاه تفرش در این راستا نقش محوری دارد و باید شهر را در لایه های مختلف متحول کند.
نماینده مردم تفرش، آشتیان وفراهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: توقع ما از دانشگاه تفرش این است که این دانشگاه در شهر، منطقه و استان نقش آفرین بوده و تاثیرگذاری خود را حفظ کند.
دکتر بیاتی ضمن تقدیر از حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی روز قدس و تمامی صحنه های ماندگار ادامه داد: حضور حماسی مردم در تمامی صحنه ها، دشمن را در ضربه زدن به نظام مایوس کرده است.
رئیس دانشگاه تفرش نیز در این نشست ضمن تشکر از حمایت های بی دریغ نماینده مردم شهرستانهای تفرش، آشتیان وفراهان در مجلس شورای اسلامی از دانشگاه تفرش افزود: داشتن هیات امنا و ممیزه مستقل در دانشگاه تفرش از نشانه‌های پیشرفت این دانشگاه است که در سال گذشته محقق شد و دانشگاه باید از این بستر به نحو شایسته استفاده کند.
دکتر "سهیل واشقانی فراهانی" جذب ۶۰ هیات علمی جدید تا پایان سال ۱۴۰۲ و آغاز به کار پردیس علوم و مهندسی صنایع غذایی وابسته به دانشگاه تفرش در ساوه در آینده نزدیک را از مهمترین اقدامات این دانشگاه در سال جدید عنوان کرد.
در این نشست صمیمانه جلسه پرسش و پاسخ نیز برگزار شد و نماینده مردم تفرش، آشتیان وفراهان در مجلس شورای اسلامی به سوالات یاوران علمی پاسخ داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار