شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: جنایت اخیر رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی در مسجد الاقصی که منجر به جراحت و بازداشت معتکفین روزه‌دار فلسطینی در قبله‌گاه اول مسلمانان شد پرده دیگری از چهره خشونت بار این رژیم موقت و نامشروع را در دنیا به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۱۰۹۹۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸ 06 April 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، در این بیانیه آمده‌ است: جنایت اخیر رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی در مسجد الاقصی، پرده‌ دیگری از چهره خشونت بار و توحش ذاتی این رژیم موقت و نامشروع را در برابر دیدگان افکار عمومی دنیا به نمایش گذاشت، رژیمی وحشی که برای رسیدن به اهداف زیاده خواهانه و اشغالگرایانه خود از هیچ عمل غیر انسانی دریغ نمی کند.
این بیانیه می افزاید: حمله وحشیانه و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی نشان از ترس و استیصال در مقابل انتفاضه نوین و حضور حماسی و شجاعانه نسل جوان فلسطین در میدان مقاومت و مبارزه است و آن را به کابوسی سخت برای اشغال‌گران قدس و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن ها بدل ساخته است.
در ادامه این عنوان شده است: امروز ایستادگی و مقاومت اسلامی شکل گرفته در کرانه باختری رود اردن همراه با بپاخواستن جونان مؤمن و با انگیزۀ و اوضاع داخلی آشفته و متزلزل در سرزمین‌های اشغالی؛ معادلات را به نفع جریان مقاومت و ملت قهرمان فلسطین تغییر اساسی داده و رژیم صهیونیستی را بیش از هر زمان دیگری به فروپاشی و اضمحلال نزدیک ساخته است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در این بیانیه ضمن محکومیت شدید این جنایت رژیم اشغالگر قدس در هتک حرمت قبله اول مسلمانان جهان، از همه ملت‌ها و دولت‌های اسلامی، نخبگان و مجامع بین المللی، آزادی‌خواهان و عدالت‌جویان جهان می‌خواهد این جنایت و حرکت شنیع را محکوم کرده و مانع تجاوزات و جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها شوند.
درادامه این بیانیه آمده‌ است: بی‌تردید مردم انقلابی استان مرکزی همگام با ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی و همه ملل مسلمان و آزادیخواهان جهان با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس پاسخ کوبنده‌ای به جنایات صهیونیست‌ها خواهند داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار