رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال این استان ۲۵ فروردین‌ماه در ۱۰۰ نقطه شهری و روستایی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۹۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲ 05 April 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام هادی خلیلی در نشست گرامیداشت روز جهانی قدس استان مرکزی در اراک، افزود: با توجه به وضعیت تقویمی ماه مبارک رمضان و قرار گرفتن آخرین روز این ماه در روز جمعه ( اول اردیبهشت‌ماه) و احتمال رویت ماه شوال، راهپیمایی روز قدس امسال بر اساس تصمیم ملی، در ۲۵ فروردین‌ماه جاری برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: تدابیر لازم در برگزاری این روز بزرگ در استان مرکزی اندیشیده شده و این راهپیمایی در اراک از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از میدان شهدا آغاز می‌شود و به سمت خیابان شهید رجایی، خیابان ۱۷ شهریور و خیابان دکتر حسابی ادامه پیدا می‌کند و تجمع در مصلی بیت‌المقدس است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: اولین نشست هماهنگی روز قدس امسال در ۲۳ اسفندماه سال گذشته با حضور استاندار مرکزی برگزار شد و در این نشست وظایفی برای برخی از دستگاه‌ها در نظر گرفته شد که اجرای این برنامه‌ها ابلاغ شده است.
حجت‌الاسلام خلیلی اظهارداشت: در راستای برگزاری روز قدس امسال اراک، بیش از ۲۰ غرفه فرهنگی نیز در مسیر راهپیمایی از سوی دستگاه‌های مختلف برپا می‌شود.
وی عنوان کرد: روز جهانی قدس روز حمایت از مظلوم و نماد مبارزه با اسرائیل است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: روز جهانی قدس توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی شکل گرفت و هر سال باشکوه‌تر از سال قبل برگزار شده است.
حجت‌الاسلام خلیلی یادآور شد: مردم شهیدپرور و ولایتمدار این استان در آخرین حضور خود در ۲۲ بهمن‌ماه پارسال، حماسه‌ای به یادماندنی خلق کردند و جمعیت شرکت‌کننده در اراک ۱۱۲ هزار نفر تخمین زده شد.
وی گفت: حضور گسترده مردم ایران در ۲۲ بهمن‌ماه سال گذشته، حیرت جهانیان را برانگیخت و موجب خشم بیشتر دشمنان نظام شد و امید است حضوری بیشتر از این راهپیمایی در روز جهانی قدس به ثبت رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار