استاندار مرکزی گفت: میزان جان باختگان جاده‌ای نوروز امسال در این استان کاهش داشته است.
کد خبر: ۱۰۹۸۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰ 30 March 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص الائمه عصر چهارشنبه در حاشیه بازرسی از دستگاه‌های خدمات رسان نوروزی در شهرستان دلیجان با اشاره به اینکه میزان جان باختگان جاده ای نوروز امسال در سطح کشور افزایشی است افزود:استان مرکزی از ابتدای طرح نوروزی در سال جاری رتبه سوم ورود و خروج خودرو در سطح کشور را دارد.
وی یادآورشد: این رتبه در قیاس با مساحت استان و حجم راه‌ها میزان بالای تردد در جاده‌های استان مرکزی است و تامین امنیت جاده‌ها از سوی دستگاه‌های متولی را ضروری می‌کند.
استاندار مرکزی با اشاره به راه اندازی ایستگاه‌های جمعیت هلال احمر و نوروزگاه در سطح استان ، گفت: این ایستگاه‌ها و نوروزگاه‌ها فرصتی برای استراحت رانندگانی که استان مرکزی را به عنوان مقصد یا معبر مسافرت انتخاب کردند، است.
مخلص الائمه تاکید کرد: رانندگان باید رعایت موارد ابلاغ شده از سوی پلیس راهور را مورد توجه قرار دهند.
استاندار مرکزی با اظهار امیدواری از اینکه دیگر حادثه‌ای در استان نداشته باشیم، گفت: عامل هر حادثه‌ای در جاده‌ها تا کنون انسانی بوده است و جاده و خودرو در اولویت‌های بعدی حوادث قرار دارند.
وی با اشاره به رانندگی ایمن ، خاطرنشان کرد: رانندگان با رعایت مقررات و رفع خستگی در ایستگاه‌ها و نوروزگاه‌ها می توانند این حوادث را کاهش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار