نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: سپاه پاسداران یک نهاد مردمی، ولایی و انقلابی و پایه گذار نهضت خدمت رسانی به مردم و دفاع از ارزش های اسلامی است و عاشقانه در صحنه های خدمت رسانی و دفاع حضور داشته و همواره وفادار به مردم و انقلاب بوده و عملکرد این نهاد مقدس در همه ابعاد درخشان و افتخار آفرین است.
کد خبر: ۱۰۹۸۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴ 30 March 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در دیدار نوروزی با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله و مدیران بسیج طلاب استان افزود: سپاه پاسداران در قلوب ملت ایران و امت اسلام جا دارد و البته سپاه ذلت ناپذیر است و زیر بار ظلم و ستم نمی رود و با قدرت از منافع مسلمانان و مستضعفین دفاع می کند.
وی با تاکید بر اینکه سپاه در صحنه های مختلف با بصیرت و انقلابی حرکت می کند،گفت: سپاه در مسیر تحقق بیانات امامین انقلاب شتابنده گام برمی دارد و لذا افزایش آگاهی و بصیرت در سپاه روز به روز باید تقویت شود.
آیت الله دری نجف آبادی تاکید کرد: یکی از مهمترین ضرورت های امروز کشور انسجام، هم افزایی، وحدت و مشارکت دستگاه های فرهنگی و نهادهای انقلابی است و همانگونه که وحدت نیروهای مسلح موجب اقتدار دفاعی کشور شده در مسائل فرهنگی و اجتماعی باید بین دستگاه ها وحدت و انسجام صورت پذیرد.
وی با اظهار تاسف از انتشار کلیپی از مرکز شهر اراک بیان کرد: قطعا پشت پرده ترویج بی حجابی و بی بند و باری شبکه های جاسوسی و عوامل دشمن هستند چراکه دشمن با ترویج بی بند و باری دنبال تخریب هویت دینی و انقلابی است.
امام جمعه اراک تاکید کرد: دستگاه قضایی و دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی قاطعانه با عوامل ساختار شکن در جامعه و هتک حرمت کنندگان برخورد جدی کنند و نباید اجازه دهند عده ای با رفتارهای خارج از عرف که قصد مسموم نشان دادن فضای معنوی شهر و ایام ماه مبارک رمضان را دارند در جامعه جولان دهند.
وی افزود: آموزش و پرورش و دانشگاه ها در سال جدید با جدیت در مسئله حجاب و عفاف برنامه ریزی کنند و انفعال در حوزه عفاف و حجاب قابل قبول نیست.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: دستگاه های فرهنگی نسبت به تبیین ارزش ها و شناختن الگوهای واقعی به نوجوانان گام های بلندی بردارند و نباید بگذارند دشمنان با الگوهای جعلی و شعارهای توخالی نوجوانان را فریب دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار