رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: سال جدید دو ایستگاه آتش‌نشانی مهم در شهر اراک احداث می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۸۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵ 27 March 2023

 

به گزارش تابناک مرکزي، محسن فضلی افزود: پیرو برنامه‌های بلند مدت سازمان و با توجه به همجواری شهر با صنایع در منطقه غربی، در نظر داریم یک ایستگاه تخصصی آتش‌نشانی در کوی کوثر برای مقابله با نشت مواد شیمیایی و یک ایستگاه مادر تخصصی در خیابان طالقانی برای پشتیبانی دیگر ایستگاه‌ها احداث کنیم.
وی یادآورشد: در سال جدید تمام ایستگاه‌ها بازسازی می‌شود، مسئول شیفت خواهد داشت و آموزش شهروندی و فرهنگ‌سازی برای ارتقای سطح ایمنی جامعه در دستور کار قرار خواهد گرفت.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک خاطرنشان کرد: طرح آتش‌نشان داوطلب را آغاز کرده‌ایم و دو ایستگاه را به این امر اختصاص داده‌ایم تا از این پس علاقه‌مندان با مراجعه به سازمان در این طرح شرکت داشته باشند.
فضلی با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی اراک معین استان تهران نیز محسوب می‌شود، تصریح کرد: آتش‌نشان‌ها می‌توانند در مواقع بحران برای همکاری و پوشش حوادث در استان‌های همجوار ما را یاری دهند.
وی تاکید کرد: سال گذشته آموزش‌های تخصصی برای آتش‌نشانان اراک در چندین دوره برگزار شد، این آموزش‌ها سال جدید نیز ادامه خواهد داشت، مدرسه همیار آتش‌نشان اورهال و برای ارائه آموزش به دانش‌آموزان مقاطع اول و دوم ابتدایی و کودکان حاضر در مهدهای کودک شهر آماده شده است.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: از آنجا که تعدادی از نیروهای سازمان ورزشکاران صاحب نامی در سطح ملی و بین‌المللی هستند، قصد داریم در سال جدید حمایت ویژه‌ای از نیروهای ورزشکاران سازمان داشته باشیم و برای رقابت‌های بین‌المللی آتش‌نشانان تیم را اعزام کنیم.
فضلی افزود: قصد داریم با تملک یکی از بانک‌های واقع در هسته مرکزی شهر، ایستگاه آتش‌نشانی بافت تاریخی که مساحت کمی دارد را توسعه دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار