شهردار اراک گفت: هیچ نهادی کوچکترین تشویق و حمایتی از شهرداران نمی‌کند و همواره دستگاه های نظارتی در حال تخریب شهرداران هستند.
کد خبر: ۱۰۹۷۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳ 19 March 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، علیرضا کریمی در همایش شهرداران استان مرکزی افزود: شهرداری ها اگر می‌خواهند به سمت دانش محوری حرکت کنند باید ساختار آنها و شیوه جذب نیروی انسانی اصلاح شود، اگر این شیوه کنونی اصلاح نشود در چند سال آینده افراد ناکارآمد در شهرداری ها مستقر خواهند شد.
وی یادآورشد:جایگاه شاخص‌های حکمرانی مطلوب شهری نیز در سند تحول دولت باید نمایان‌تر شود. 
کریمی با بیان اینکه شهرداران نمادها و المان‌های جبهه خدمات رسانی به مردم هستند تصریح کرد: چرا توسط دستگاه های امنیتی و سیاسی به فضای ولنگار مجازی هشدار داده نمی‌شود که چرا فضای تشویش اذهان را در پیش می‌گیرند و با نشر اکاذیب، اعتماد عمومی مردم را سلب می‌کنند؟
شهردار اراک با تاکید بر اینکه در حوزه بازآفرینی شهری هیچ برنامه و انسجام راهبردی نداریم اظهارداشت: اکثریت دستگاه‌ها به حوزه تامین امنیت اجتماعی شهروندان، تقویت سرمایه اجتماعی، توسعه فرهنگ شهروندی و توجه به پیشران‌های رشد جمعیت و افزایش تعداد ساکنان در شهرها، هیچ اهمیتی نمی‌دهند. 
کریمی با بیان اینکه سرمایه گذاری در بستر ثبات معنا پیدا می‌کند افزود: اگر ثبات وجود نداشته باشد سرمایه گذار پا به میدان نمی‌گذارد، تورم و تزلزل در اجرای قوانین و اینکه هر روز قوانین و سلایق افراد عوض می‌شود باعث دل‌سردی سرمایه‌گذاران می‌شود. 
شهردار اراک گفت: اینکه صرفا بیاییم در چنین جلساتی در یک وقت محدود پنج دقیقه ای مطالبی را مطرح کنیم و بعدا پیگیری نشود مشکلی حل نخواهد شد و حل مشکلات، صرف وقت و حمایت بیشتری را از سوی مسئولین می‌طلبد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار