معاون عمليات فرماندهي انتظامی استان گفت: اسباب كشي و جابجايي وسايل و حمل اثاثيه منزل در ايام تعطيلات نوروز، نيازمند هماهنگي و اخذ مجوز از كلانتري های محل سکونت است .
کد خبر: ۱۰۹۷۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲ 19 March 2023



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ "احمدرضا چگني" با تبریک پیشاپیش فرا رسیدن عید نوروز به تمامی شهروندان اظهار داشت: با هدف پیشگیری از وقوع جرایم به خصوص سرقت در ایام تعطیلات سال نو و به منظور ارتقاء امنیت و احساس امنیت در بین شهروندان، طرح های ویژه انتظامی و ترافیکی در دستور کار پليس استان مرکزی قرار دارد.
وي خاطر نشان کرد: به همین منظور، هرگونه جابجايي اسباب و اثاثيه منزل در ایام تعطیلات سال نو از محدوده زمانی ۲۷ اسفند ماه سال جاری تا پایان تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ باید با تأييديه كلانتري ها و دیگر مراکز انتظامی محل سکونت افراد باشد و در غير اين صورت، پليس از انجام این عمل از سوی شهروندان، جلوگيري به عمل خواهد آورد.
معاون عمليات فرماندهي انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: هرگونه اسباب كشي در ایام نوروز، پس از تكميل فرم هاي مربوطه و تعيين مبداء، مقصد و تاييد نهايي از سوی كلانتري محل، امكان پذير خواهد بود.
سرهنگ چگني با تأکید بر رعايت هشدارها و توصيه هاي پليس و نكات ايمني و حفاظتي از سوي عموم مردم، افزود: از آنجا که تعطیلات نوروزی و خالی بودن منازل به دلیل دید و بازدید های مردم، فرصت را براي سارقان در راستای اعمال مجرمانه فراهم می کند، لازم است تا شهروندان قبل از اقدام به انجام مسافرت، کلید منزل خود را به افراد امین بسپارند تا در غیاب آنان به صورت مداوم به منزل سرکشی کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، بلافاصله موضوع را به پلیس۱۱۰ اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار