رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از توقيف ۵۶ هزا ر و ۶۰۰ قلم انواع لوازم و التحریر قاچاق به ارزش ۴۰ ميليارد ريال در اراک خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۷۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸ 19 March 2023

 

به گزارش تابناک مرکزي، سرهنگ" محمد عقیل سلگی" افزود: در تداوم طرح هاي عملياتي پليس در مبارزه با قاچاق كالا، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی، در تحقيقاتي از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق از طریق محورهای مواصلاتی استان، با خبر شده و بلافاصله برنامه ريزي لازم را برای شناسایی و توقيف آن آغاز کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به حمل محموله قاچاق توقیفی از یکی از استان های جنوبی به مقصد تهران اظهار داشت: سرانجام روزگذشته مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی در يكي از محورهاي مواصلاتي اراک، خودروی مورد نظر را شناسایی و آن را متوقف کردند.
وی خاطر نشان كرد: مأموران در بازرسي از این کامیون توقیفی، موفق به کشف ۵۶ هزار و ۶۰۰ قلم انواع لوازم و التحریر قاچاق فاقد هرگونه مدارک معتبر قانونی شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی در پایان با اشاره به تعیین ارزش ۴۰ ميليارد ريالي لوازم و التحریر قاچاق کشف شده از سوی کارشناسان افزود: در اين عمليات، راننده کاميون و سرنشین آن دستگير و پس از تشکیل پرونده مقدماتی،براي سير مراحل قانوني به مراجع ذيصلاح معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار