آیین جشن گلریزان شورای اسلامی شهر و شهرداری اراک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید، در زورخانه شهرداری این شهر برگزار ودراین مراسم ۲۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای آزادسازی زندانیان جمع‌آوری شد.
کد خبر: ۱۰۹۷۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹ 18 March 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، استاندار مرکزی دراین آیین گفت: حرکت خیران در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ارزشمند و قابل تقدیر است.
فرزاد مخلص‌الائمه افزود: اقدام شهرداری اراک در برگزاری جشن گلریزان در روزهای پایانی سال برای بازگشت زندانیان جرایم غیرعمد به آغوش خانواده‌ها، جای قدردانی دارد.
وی بیان کرد: جشن گلریزان، رسم دیرینه بین جوانمردان برای دستگیری از نیامندان و افرادی دارای مشکل است و خیران در این راستا به میدان می‌آیند.
استاندار مرکزی ادامه داد: زندانیان جرایم غیرعمد افرادی هستند که ناخواسته دچار مشکلاتی شده‌اند و بسیاری از آنها به دلیل مبالغی ناچیز در زندان به سر می‌برند.
مخلص‌الائمه اظهار کرد: مبالغ خوبی در جشن گلریزان امروز در اراک توسط مردم و دستگاه‌ها جمع‌آوری شد.
وی گفت: هر فردی که بخواهد در ساعات پایانی سال، هر مبلغی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد پرداخت کند، می‌تواند مبلغ مورد نیاز را به حساب شماره دیه واریز کند.
شهردار اراک هم گفت: گلریزان، جشن نوعدوستی، با هم بودن و ابراز محبت و مودت است.
 علیرضا کریمی افزود: جشن گلریزان برای گره‌گشایی از مشکلات همنوعان است و حرکت در این مسیر نصیب هر کسی نمی‌شود.
وی بیان کرد: آزادسازی زندانیان عبادتی بزرگ است و به طور قطع حیات بخشیدن به زندگی دیگران، برکات معنوی فراوانی دارد و توشه گرانسنگی برای آخرت است.
شهردار اراک ادامه داد: افرادی که در این مسیر حرکت می‌کنند باید قدر جایگاه خود را بدانند.
کریمی تاکید کرد: رویکرد شهرداری اراک، برجسته‌سازی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی از جمله برگزاری جشن‌های مختلف در راستای حل مشکلات مردم بویژه زندانیان جرایم غیرعمد است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار