فرمانده انتظامي شهرستان ساوه از اجراي طرح ارتقاءامنيت اجتماعي و جمع آوري معتادان متجاهر با هدف پيشگيري از سرقت و کاهش جرائم در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۷۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷ 16 March 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "علي اکير عيسي آبادي " با اعلام اين خبر گفت: در راستاي برخورد با هنجارشکنان جامعه، ارتقاء امنيت اجتماعي و پيشگيري از سرقت و کاهش جرائم طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و جمع آوري معتادان متجاهر پس ازشناسايي مناطق جرم خيز و آلوده با اقتدار کامل در سطح شهرستان ساوه اجرا شد.
اين مقام انتظامي افزود: در اجراي اين طرح پليس با هماهنگي مقام قضايي با ورود به محل هاي پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسايش عمومي شهروندان گرديدند اقدام، که نهايتا تعداد ۲۹ نفر از معتاد متجاهر و کارتن خواب سطح حوزه استحفاظي جمع آوري و برای بهبود وضعيت و همچنين ترک اعتياد به مراکز ترک اعتياد منتقل شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان ساوه خاطرنشان کرد: با توجه به اينکه افراد معتاد در بسياري از جرائم و آسيب ها از جمله وقوع سرقت و نابساماني خانواده ها نقش اساسي دارند شهروندان مي‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار