۱۵ طرح تعاونی شاخص در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی و خدماتی استان مرکزی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۰۹۷۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹ 16 March 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، استاندار مرکزی در  آیین بهره برداری از این طرح ها که به صورت همزمان با ۸۸۸ طرح تعاونی به صورت ویدئوکنفرانسی با حضور معاون اول رئیس جمهور در ۳۱ استان کشور به بهره‌برداری رسید، افزود: ۲ هزار ۴۷۰ میلیارد ریال منابع مالی برای بهره‌برداری از این طرح‌ها هزینه شده که ۸۱۰ میلیارد ریال این منابع مالی به صورت وام تامین شده‌است.
فرزاد مخلص‌الائمه افزود: تعداد اعضای این تعاونی‌ها ۲۵۰ نفر است و با بهره‌برداری از این طرح‌ها، برای ۴۴۶ نفر در استان مرکزی اشتغال ایجاد شد.
وی بیان کرد: ۲ هزار و ۳۴۳ تعاونی فعال در این استان وجود دارد که با فعالیت این تعاونی‌ها برای ۲۲ هزار و ۴۰۰ نفر اشتغال زایی شده‌ است.
استاندار مرکزی با یادآوری برخی تعاونی‌های دانش‌بنیان در استان مرکزی همزمان با سراسر کشور، افزود: اقتصاد مقاومتی علاج مشکلات کشور است و اقتصاد مقاومتی بر ۲ رکن مردمی و دانش بنیان استوار است.
مخلص‌الائمه گفت: تجلی اقتصاد مقاومتی در تعاونی‌های دانش بنیان قابل مشاهده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی هم از بهره‌برداری از شرکت تعاونی «آسان التیام طب» به تعاونی شاخص این استان همزمان با سرار کشور خبرداد و گفت: این طرح در زمینی به وسعت یک‌هزار متر مربع با زیربنای یک‌هزار و ۵۰ متر و جذب و سرمایه‌گذاری ۱۰۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.
جمشید امیدی افزود: با بهره‌برداری از این طرح برای ۵۷ نفر به صورت مستقیم و ۷۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال‌زایی شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی، تعداد اعضای این طرح را ۳۵ نفر عنوان کرد و گفت: ارزش روز سرمایه‌گذاری انجام شده در این طرح، ۱۲۰ میلیارد تومان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار