معاون بسیج مساجد و محلات سپاه روح الله استان مرکزی گفت: یکی از مهمترین مولفه های تحقق قرارگاه محله اسلامی فراهم کردن بستر حضور مردم و نقش آفرینی در ابعاد مختلف جامعه است و این مسئله به برکت انقلاب اسلامی انجام شده و باید در قالب قرارگاه محله اسلامی روز به روز تقویت شود.
کد خبر: ۱۰۹۶۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴ 12 March 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ پاسدار محسن خلجی در رزمایش همدلی برای تحقق محله اسلامی و افتتاحیه مهرواره محله همدل افزود:یکی از نمونه های موفق حضور مردم در طی سال های اخیر اقدامات مواسات و مومنانه بود که با بسیج مردمی بزرگترین حماسه ها خلق شد و رمز این موفقیت نقش آفرینی و حضور مردم بود.
وی ادامه داد: در طول انقلاب اسلامی هرکجا مردم حضور و نقش داشته اند موفقیت های بزرگ حاصل شده و امروز پویش محله همدل رزمایشی برای تحقق مردم سالاری دینی در محله ها است.
سرهنگ خلجی اضافه کرد: الگوی مردم سالاری دینی که توسط حضرت امام(ره) پایه گذاری شد امروز موفق ترین و کارآمدترین الگو است و این کارآمدی روز به روز باید تقویت شود و روایت این کارآمدی و الگوی موفق یکی از ضرورت های مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با تشریح جزئیات طرح مهرواره محله همدل گفت: این طرح در واقع رزمایش همدلی برای تحقق محله اسلامی است و در راستای فراهم کردن بستر برای نقش آفرینی بهتر بانوان در حل مشکلات محله ها با رویکرد مسجد محوری است.
معاون بسیج مساجد و محلات سپاه روح الله استان مرکزی افزود: دستگاه های متولی در حوزه مساجد در راستای تحقق قرارگاه محله اسلامی با هم افزایی و مشارکت تلاش می کنند و در این راستا طرح های متنوع و اثرگذاری پیش بینی شده و در حال اجرا است.
وی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین اهداف سند اعتلای بسیج احیای همه جانبه کارکردهای مساجد است که طرح قرارگاه محله اسلامی در این راستا اجرا می شود و ذیل این قرارگاه شورای تحول محلات با رویکرد احصای نظام مسائل تشکیل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار