مدیر منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی کشور گفت:استراتژیک سازمان تامین اجتماعی ارایه خدمت درمانی به هنگام و موثر به بیمه شدگان در راستای افزایش رضایتمندی جامه هدف است.
کد خبر: ۱۰۹۵۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶ 07 March 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی،فرامرز بهارونددر آیین بهره‌برداری از مجتمع فرهنگی، ورزشی شهید عباس ابراهیمی افزود: ارایه خدمات درمانی به هنگام و موثر در راستای افزایش رضایتمندی جامعه اولویت اصلی این سازمان است.
وی یادآورشد: یک میلیون نفر از جمعیت استان مرکزی تحت پوشش خدمات بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی قرار دارد و خدمات درمانی توسط سازمان در این استان، علاوه بر جمعیت این استان در راستای افزایش رضایتمندی جامه هدف به استان‌های همجوار نیز ارایه می‌شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی هم گفت: خدمات و اقدامات موثر و ارزشمندی توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی در جای جای کشور انجام شده که به درستی به مردم شناسایی نشده‌ است.
بهنام نظری افزود: شناسایی و معرفی اقدامات انجام شده به مردم و جوانان از جمله اقدامات در راستای تحقق جهاد تبیین در کشور است.
وی ادامه داد: استان مرکزی با دارا بودن سه هزار و ۷۰۰ واحد صنعتی کوچک و بزرگ و واحدهای کشاورزی دارای نیروهای مولد و کارگری بسیاری است و ساخت واحدهای فرهنگی و ورزشی در استان برای خدمت رسانی به این افراد ضروری است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: این استان به لحاظ صنعتی جزو چهار استان نخست کشور است و در برخی حوزه‌ها نیز با کمبودهایی مواجه است که عزم دولت سیزدهم پرداختن به مناطق محروم و رفع مشکلات این حوزه است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی نیز در این نشست گفت: سه هزار متر مربع در دولت سیزدهم به فضاهای درمانی و پشتیبان درمان سازمان تامین اجتماعی در این استان افزوده شده‌ است.
دکترروح اله سهرابی افزود: بهره‌برداری از این طرح‌ها در بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان شازند، بیمارستان امام خمینی(ره) اراک و شهید چمران ساوه آغاز شده‌ است.
وی ادامه داد: ۲ سالن انبار دارویی با زیر بنای یک‌هزار و ۸۰۰ متر مربع در بیمارستان شهید چمران ساوه و بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان شازند در این مدت به بهره‌برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار