فرمانده انتظامي شهرستان ساوه از دستگيري عاملان نزاع دسته جمعی، در یکی از روستاهای اطراف اين شهرستان خبر داد و گفت:‌ اين افراد در كمترین زمان ممکن با انجام یک عملیات ضربتی شناسايي و دستگير شدند.
کد خبر: ۱۰۹۵۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱ 07 March 2023


به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ "علي اکبر عيسي آبادي" افزود: روز گذشته با اعلام گزارشي از يك مورد نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای اطراف شهرستان ساوه به مركز فوريت هاي پليسي ۱۱۰، بلافاصله تيم های گشت انتظامی، براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند.
وی خاطر نشان کرد: با حضور تيم های گشت انتظامي در محل مشخص شد كه چند نفر به دلیل وجود اختلافات قبلی، با يكديگر درگير و باعث برهم خودرن امنیت و آرامش شهروندان شده اند.
فرمانده انتظامي شهرستان ساوه با بيان آغاز تمهيدات ويژه پليسي در شناسايي و دستگيري اين افراد بيان داشت: با حضور بهنگام تيم هاي گشت انتظامي کلانتری۱۴ شهر آوه به محل وقوع درگیری،‌ ۶ نفر از عاملان اصلی درگيري كه در حال متواری شدن از محل بودند، شناسايي و در یک عملیات ضربتی دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شدند.
سرهنگ عیسی آبادی در پایان با اشاره به رضايتمندي مردم از اقدام ضربتي پليس و معرفی متهمان دستگیر شده در این عملیات به مراجع قضائی افزود: مخلان نظم و امنيت و آرامش جامعه بدانند كه پليس با هر گونه هنجار شكني قاطع و بدون هر گونه چشم پوشي، برخورد خواهد كرد و شهروندان نيز مي توانند در صورت مشاهده اين گونه موارد بلافاصله از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس گزارش كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار