نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: بدون شک در مسئله مسمومیت دانش آموزان کشور هم دست بیگانگان و سرویس‌ های اطلاعاتی شان در کار است.
کد خبر: ۱۰۹۵۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱ 05 March 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله دری نجف آبادی در گردهمایی ائمه جمعه سراسر استان با اشاره به حوادث اخیر در کشور افزود: اغتشاشات و مسائل امروز کشور ریشه در رفتار سرویس های اطلاعاتی بیگانه دارد که با جریان سازی جدید به دنبال به چالش کشیدن کشور هستند.
وی وظیفه وزارت اطلاعات را سنگین‌تر از گذشته دانست و گفت: در وزارت اطلاعات، امروز کار رصد بیگانگان و عوامل آنها از همه مهمتر است، بدون شک در مسئله مسمومیت دانش آموزان کشور هم دست بیگانگان و سرویس‌ های اطلاعاتی شان در کار است، با حمایت از افراد خاص و بزرگنمایی آنها برای کشور چالش ایجاد می‌کند. 
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: متأسفانه برخی افراد ناآگاهانه آب در آسیاب دشمن می ریزند؛ در مسئله اغتشاشات اخیر متاسفانه بر اثر یک سهل انگاری مشکلات بزرگی برای کشور ایجاد کردند و فتنه بزرگی برای کشور به راه انداختند.
آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: باید در موضع گیری‌ها و بیانات خودمان نهایت دقت را به کار ببریم تا باعث سوء استفاده دشمنان نشویم. بنابراین خیلی باید هوشیار باشیم تا سوژه در اختیار دشمن قرار ندهیم.
وی با اشاره به جایگاه وزارت اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات جایگاه ویژه‌ای دارد و انتظارات از این بزرگواران بسیار زیاد است. نخبه پروری در این دستگاه باید در سرلوحه کارها قرار گیرد. باید تلاش کنند پشت پرده نقشه‌های دشمن را شناسایی کنند و نسبت به آنها به مقابله بپردازند. موضوع حفظ اطلاعات جز حساس ترین و مقدس ترین وظایف است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: خداوند عنایت فرموده امام و رهبری به ما داد که توانست سرنوشت منطقه و جهان را تغییر دهد؛ ما نباید نسبت به این مسئله بی تفاوت باشیم. معنی انتظار بی تفاوتی و گوشه‌نشینی نیست باید همه تلاش کنیم زمینه ظهور را برای حضرت ولیعصر (عج) آماده کنیم.
آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به جایگاه نماز جمعه گفت: نماز جمعه خیمه و ستون دین، خیمه امام زمان(عج) و خیمه انقلاب و رهبری است. همه باید در این خیمه گرد هم آییم. نماز جمعه به شخص وابسته نیست بلکه به امام زمان عجل الله و رهبری وابسته است.
وی ادامه داد: نماز جمعه بیعت هفتگی با امام زمان(عج) و محل حضور و وحدت مردم و نزدیک شدن به خداوند متعال است. نماز جمعه می تواند تمام توطئه‌های دشمن را خنثی کند، همه باید برای حفظ سنگر نماز جمعه تلاش کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: خداوند یک فرصت به تشیع و روحانیت شیعه داده است، باید قدر این فرصت را بدانیم و نسبت به آن بی تفاوت نباشیم و اگر خلاف این باشد، خداوند این فرصت را از ما خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار