استاندار مرکزی گفت:مدیران بانکی موظف هستند موضوع اشتغال و پرداخت وام‌های این بخش را با جدیت دنبال کنند.
کد خبر: ۱۰۹۵۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳ 04 March 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان مرکزی در اراک، افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند برای اشتغال، مدیران دستگاه‌های اجرایی باید شب و روز نشناسند و این فرموده باید در راس امور مسئولان قرار گیرد.
وی یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی این استان آمار اشتغال ایجاد شده در سال جاری را در فرصت باقی مانده تا پایان سال، در سامانه رصد به ثبت برسانند.
وی افزود:کار ارزشمندی در استان طی یک سال گذشته در بخش اشتغال صورت گرفته که جای تقدیر دارد و امید است کارهای باقی مانده با شتاب‌بیشتری دنبال شود.
استاندار مرکزب بیان کرد: بر اساس آمارهای ارایه شده، عقب‌افتادگی‌هایی در ثبت اشتغال استان مرکزی وجود دارد که در ۲ تا سه هفته اخیر، بخشی از آن جبران شد و نیاز است تلاش شبانه‌روزی صورت گیرد تا این فاصله جبران شود.
استاندار مرکزی ادامه داد: بخشی از مشکلات مربوط به سامانه است که اختصاص به استان مرکزی ندارد و در کل کشور است.
مخلص‌الائمه بیان کرد: باید مدیران دستگاه‌های اجرایی همکاران و کاربرانی را که مسئول ثبت سامانه اشتغال کرده‌اند، ملزم کنند تا اطلاعات را تکمیل کنند و مغایرت‌ها برطرف شود.
وی عنوان کرد: بیشتر اشتغال‌های برگشتی استان مرکزی در خصوص کسری و مغایرت اطلاعات است که باید تلاش شود تا این مشکل برطرف شود
استاندار مرکزی گفت: چند دستگاه این استان شرایط خاصی دارند و از آمار کمتری نسبت به سایر دستگاه‌ها برخوردارند که این مهم باعث می‌شود زحمات خوب بقیه دستگاه‌ها زیر سایه آمار پایین آنها قرار گیرد و باید برای جبران تا پایان سال، ثبت اطلاعات خود را در سامانه رصد به عنوان مهمترین اولویت مد نظر قرار دهند.
مخلص‌الائمه اظهار داشت: اشتغال ایجاد شده سال جاری در تعدادی از دستگاه‌های استان مرکزی بالاتر از تعهد در نظر گرفته شده است که این مهم، جای تقدیر دارد.
وی عنوان کرد: فرمانداران استان مرکزی نیز در خصوص ثبت آمار اشتغال، پیگیری‌های ویژه داشته باشند و این موضوع را با جدیت دنبال کنند.
استاندار مرکزی افزود: استان مرکزی در گزارش سامانه رصد در مرز ۱۰۰ درصد قرار دارد و اصلاح آمار اشتغال ایجاد شده استان در این سامانه نیازمند فعالیت جهادی و شبانه‌روزی در چند روز بعدی دارد.
در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان مرکزی عملکرد مختلف اشتغال دستگاه‌های مختلف و بانک‌های عامل در راستای پرداخت وام اشتغال ارایه و بررسی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار