سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: معاونت ها و شبکه های مختلف در شهرستان ها باید به گونه ای برنامه ریزی کنند تا ذخیره ی خوبی از تجهیزات، لوازم، دستگاه ها، داروها و ارائه مطلوب خدمات در این ایام داشته و به مردم ارائه دهند.
کد خبر: ۱۰۹۵۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱ 04 March 2023

 

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر امانی در جلسه با روسای شبکه های تابعه، روسای مراکز آموزشی و درمانی و بیمارستان ها افزود: استان مرکزی به دلیل اینکه در شاهراه مواصلاتی است، تردد زیاد دارد و متاسفانه اتفاقات زیادی نیز رخ می دهد که این حوادث با حوادث چهارشنبه آخر سال ادغام و ازدحام مراکز درمانی را دوچندان خواهد کرد و به همین دلیل کلیه ی مراکز باید ضمن آمادگی لازم برای مواجهه با حجم بالای مراجعات از الان برای کشیک پرسنل و پزشکان اقدامات لازم را انجام دهند.
وی یادآورشد: با مدیریت خوب می توان سطح خدمات ارائه شده ی این بخش را ارتقاء داد و میزان مشارکت پرسنل و کادر درمان به خصوص پزشکان و متخصصین را افزایش داد.
وی تاکید کرد: مدیران، راهکارهای افزایش درآمد و کاهش هزینه های حوزه ی بهداشت و درمان را بررسی و برای رسیدن به این مهم تلاش و برنامه ریزی کنند.
وی خاطرنشان کرد: در برخی مواقع نیز به خاطر حفظ سلامت مردم، باید هزینه نمود چرا که صرفه جویی در بخشی که سلامت مردم را به خطر بیاندازد، عاقلانه و منطقی نیست.
دکتر امانی گفت: باید از ظرفیت بیمارستان ها به درستی استفاده و تعداد مراجعین و بیماران را در شبکه ها و بیمارستان ها ساماندهی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار