رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش اداره ‌کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی از برگزاری نمایشگاه عکس حیات وحش استان به مناسبت سوم مارس روز جهانی حیات وحش خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۵۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴ 02 March 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، مازیار شریفی " در حاشیه افتتاح این نمایشگاه ، افزود: جمعه سوم مارس روز جهانی حیات وحش  با شعار " مشارکت برای حفاظت از حیات وحش " نامگذاری شده است و هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی عموم جامعه با تنوع زیستی  و حیات وحش ارزشمند استان است. 
وی با اشاره باینکه عکس‌های به نمایش درآمده در این نمایشگاه مربوط به حیات وحش جانوری این استان است  یادآورشد: در برپایی این نمایشگاه، معرفی تنوع زیستی منحصر بفرد حیات وحش استان اعم از پرندگان، علف خواران، گوشت خواران و... مد نظر است. 
شریفی  بیان داشت : تنوع‌زیستی، شالوده حیات بشر را تشکیل داده وامروزه تخریب زیستگاه و افت کیفیت آنها، کشاورزی و توسعه ناپایدار، شکار غیر قانونی و قاچاق حیات وحش و برداشت بیش از حد، بزرگترین تهدیدها برای حیات وحش و تنوع زیستی است.
لازم به ذکر است نمایشگاه حیات وحش استان تا تاریخ 16 اسفند ماه  در حال برگزاری است. علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه میتوانند به اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی  مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار