استاندار مرکزی از آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان برای ارائه خدمات در نوروز ۱۴۰۲ خبرداد.
کد خبر: ۱۰۹۵۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲ 02 March 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، فرزاد مخلص الائمه در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی افزود: امسال به دلیل کاهش بیماری کرونا و ماه مبارک رمضان و افزایش مسافرت‌ ها در شرایط ویژه‌ای هستیم.
وی یادآورشد:در حوزه تصادفات نیازمند بهره‌ گیری از ظرفیت بسیج هستیم، باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا در طول این ایام هیچ سانحه و حادثه ای نداشته باشیم و تلخی برای خانواده ها ایجاد نشود.
وی افزود: تصمیمات و برنامه‌ های دستگاه‌ ها نباید بر روی کاغذ بماند، دستگاه‌ های عضو ستاد خدمات سفر که مجری تصمیمات هستند باید در میدان عمل تصمیمات و تدابیر را عملیاتی کنند و باید برنامه‌ ها با جدیت و دقت لازم انجام شوند.
استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه کیفیت در اجرای برنامه‌ ها یک ضرورت مهم است، تصریح کرد: اجرای برنامه‌ های بدون کیفیت قابل‌ قبول نیست و متأسفانه اجرای بدون کیفیت برنامه‌ ها به یک امری رایج در نظام اداری کشور تبدیل‌ شده و باید از این اقدام جلوگیری کرد.
مخلص الائمه با بیان اینکه از روز بیستم اسفندماه حرکت اردوهای راهیان نور در سطح کشور آغاز خواهد شد، گفت: استان مرکزی به جهت اینکه در مسیر اردوهای راهیان نور قرار دارد و برای زیارت بیت حضرت امام (ره) از خمین عبور خواهند کرد ما برنامه ریزی کردیم که به شایستگی از افراد حاضر در اردوهای راهیان نور پذیرایی شود.
وی افزود: افزایش رضایتمندی مردم باید اولویت خدمات سفر در استان مرکزی باشد، در این راستا لازم است تمام توان و تلاش برای تحقق این مسئله پای‌ کار بیاید؛ آبروی استان مرکزی در گرو ارائه برنامه‌ های باکیفیت و ایجاد رضایتمندی است و هیچ‌ گونه تعارف در این خصوص نخواهیم داشت و با جدیت باید در این راستا تلاش کرد.
استاندار مرکزی با بیان اینکه برای هماهنگی های لازم، دو موضوع اهمیت دارد، تصریح کرد: اولین موضوع، افزایش نشاط و شادابی در بین مردم و استفاده از ظرفیت تعطیلات و ماه مبارک رمضان است که باید حداکثر تلاش از ناحیه دستگاه های مسئول انجام شود.
مخلص الائمه  ادامه داد: دوم در بحث ایمنی، امنیت و سلامت در سفر، دستگاه های متعددی مسئولیت دارند، در حوزه تصادفات نیازمند بهره‌ گیری از ظرفیت بسیج هستیم؛ بایستی تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا در طول این ایام هیچ سانحه و حادثه ای نداشته باشیم و تلخی برای خانواده ها ایجاد نشود.
استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی باید حداکثر تلاش را داشته باشند، تصریح کرد: باید بتوانیم یک سفر خوب و با آرامشی را برای مسافران داشته باشیم. پس از تعطیلات نوروز دستگاه ها و افرادی که به طور شایسته و دلسوزانه به مردم خدمت کردند مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و اگر کم‌ کاری یا قصوری باشد هم برخورد می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار