فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: به برکت هدایت های مقام معظم رهبری و هوشیاری ملت ایران دشمنان تسلیم اراده های ملت و عظمت انقلاب اسلامی هستند و در راهبردهای مختلف خود علیه ملت شکست خوردند.
کد خبر: ۱۰۹۴۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹ 01 March 2023

به گزارش تابناک مرکزی،سردار محسن کریمی در آیین بازدید از اردوگاه های استان مرکزی در اهواز با بیان اینکه ملت ایران هم در فضای حقیقی و هم مجازی بر دشمنان غلبه کرده اند افزود: نمونه آن حضور باشکوه ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن بود که بار دیگر حماسه بزرگی خلق کرد و امروز برای مقابله با توطئه دشمنان در عرصه های دیگر باید الگوی دفاع مقدس را مد نظر قرار دهیم.

وی تأکید کرد: ملت ایران در دفاع مقدس با عزم و اراده به هم پیوسته بزرگترین موفقت ها را کسب کرد و امروز برای رفع مشکلات باید عزم و اراده ها پای کار بیاید و در مقابل شگردهای دشمنان انسجام داشته باشیم.
سردار کریمی با بیان اینکه حرکت عظیم راهیان نور جوانان و نوجوانان را در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان قوی می کند ، گفت:اردوهای راهیان نور می تواند حرکت جوانان غیرتمند ایران اسلامی را به سمت پیشرفت شتابنده تر کند و لذا توجه به مفاهیم اساسی راهیان نور و تقویت این اردوها هم از نظر محتوایی و هم از نظر برگزاری یک ضرورت مهم است.
وی بیان کرد: خوشبختانه از سال گذشته با کاهش بیماری کرونا اردوهای راهیان نور آغاز شده و امسال نیز سرعت بیشتری گرفته و استان مرکزی یکی از استان های پیشرو در اعزام راهیان نور است و در دوران کرونا با رعایت پروتکل ها و دستورالعمل ها به دیگر استان ها الگو ارائه کرد.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه اعزام ۱۱ هزار نفر از مردم استان مرکزی اعم از دانش آموزان، دانشجویان، اساتید، کارمندان و عموم مردم در سال‌جاری تاکنون هدف گذاری شده، گفت: بیش از ۷۰ درصد این هدفگذاری تاکنون اعزام شده اند و اعزام ها تا پنجم فروردین ماه ادامه خواهد داشت.
وی خاطر نشان کرد: استقبال در سال‌جاری بسیار پر شور و چشمگیر است و البته اعزام اردوهای راهیان نور نیاز به حمایت همه جانبه دستگاه های استانی دارد و امیدواریم با نگاهی که دولت سیزدهم به این اردوها دارد بتوانیم نگاه و تدابیر مقام معظم رهبری را تحقق ببخشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار