رئیس سازمان بازرسی کشورگفت: بی‌شک امروز مهمترین وظیفه مسئولان در قبال مردم فهیم و شریف اقدام جهادی برای حل مشکلات است.
کد خبر: ۱۰۹۴۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲ 28 February 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، ذبیح‌اله خدائیان که همراه رییس قوه قضاییه به استان مرکزی سفر کرده بود در جلسه شورای اداری محلات با بیان اینکه مدیر جهادی کسی است که دارای روحیه خدمت به مردم است افزود: هیچ‌گونه کم‌کاری و ترک فعل از مسئولان پذیرفتنی نیست.
وی یادآورشد: دشمن فشار را بر معیشت مردم وارد کرده است تا نظام را ناکارآمد جلوه دهد.
رئیس سازمان بازرسی کشور با اشاره به ظرفیت‌های استان مرکزی و شهرستان محلات گفت: ۱۵۰ معدن فعال در شهرستان محلات وجود دارد که البته این بخشی از ظرفیت‌های بالای این شهرستان است و اگر در استان و شهرستان برای این معادن برنامه ریزی درستی شود، نه تنها این معادن در راستای حل مشکل اشتغال و نقدینگی برای امور عمرانی این شهرستان موثر خواهند بود بلکه می‌توانند مشکل استان را هم برطرف کنند.
خدائیان افزود: نباید اجازه داد سنگ‌های استخراج شده از معادن به صورت خام فروشی حراج شوند، البته امکان سرمایه‌گذاری از سمت دولت در این زمینه وجود ندارد.
او تاکید کرد: خام‌فروشی سبب شده این منابع برای کشور ارزش افزوده چندانی نداشته باشد و این ظرفیت باید توسط بخش خصوصی ایجاد شود.
خدائیان گفت: قانون‌گذار نیز حقوقی را برای شهرستان در خصوص معدن پیش‌بینی کرده که در مواد مختلف آمده است که این حقوق باید واریز شود و در اختیار استان قرار گیرد و اولویت با شهرستان و بخشی است که معدن در آن منطقه قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار