فرمانده انتظامي شهرستان ساوه از اجراي طرح پاکسازي مناطق آلوده و جرم خيز در اين شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۱۰۹۴۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲ 27 February 2023

 


به گزارش تابناک مرکزي، سرهنگ "علي اکبر عيسي آبادي" درباره جزئيات اين خبر افزود: طرح پاکسازي نقاط آلوده وجرم خيز با هدف مقابله با سارقان و خرده فروشان و برای بالا بردن ارتقاء امنيت اجتماعي پس از هماهنگي با مرجع قضائي توسط مآموران انتظامي اين فرماندهي به اجرا درآمد.
اين مقام انتظامي یادآورشد: مأموران انتظامي با کنترل اطلاعاتي محل فعاليت ۲خرده فروش مواد مخدر را شناسايي و در عمليات هاي جداگانه و هماهنگ در اجراي اين طرح اين دو خرده فروش و توزيع كننده مواد مخدر را دستگير و مقدار ۵ کيلو و ۲۸۰گرم مواد مخدر از توع ترياک و ۲۰ گرم شيره ترياک کشف و يكدستگاه خودرو در اين رابطه توقيف شد .
فرمانده انتظامي شهرستان ساوه تصريح کرد: جمع آوري ۸ نفر معتاد کارتن خواب و دستگيري ۶نفر سارق و کشف ۱۲ فقره انواع سرقت و همچنين توقيف ۱۰ دستگاه خودرو متخلف از ديگر دستاوردهاي اجراي اين طرح بود.
سرهنگ عيسي آبادي در پايان با اشاره رضايتمندي شهروندان از طرح جمع آوري معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر در شهرستان، از آنان خواست تا طي تماس تلفني با مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ گزارش هاي خود را در زمينه محل تجمع معتادان متجاهر به پليس اطلاع دهند تا در کمترين زمان ممکن به درخواست هاي آنان دراين زمنيه رسيدگي شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار