شهردار اراک گفت: همه ساله در شهرداری اراک ستادی در قالب ستاد استقبال از بهار تشکیل می‌شود و امسال نیز با توجه به شرایط پسا کرونا بعد از ۲ سال این موضوع در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۰۹۴۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹ 27 February 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،علیرضا کریمی افزود: ستاد استقبال از بهار امسال تحت عنوان"بهار در بهار" دیماه در شهرداری اراک تشکیل و در قالب ۶ کمیته شکل گرفت تا بتوان چهره شهر را بعد از ایام زمستان جهت پذیرایی مردم و مسافران آماده کرد.
شهردار اراک در خصوص اهم برنامه‌های شهرداری در حوزه فضای سبز کفت: توسعه فضای سبز و آمادگی برای پذیرایی از میهمانان نوروزی، درخت کاری و... در این حوزه مدنظر است همچنین سرویس‌های بهداشتی، خط کشی معابر شهری و مباحث ترافیکی، رنگ آمیزی جداول شهری، نصی آلمان‌های نوروزی و... از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد.
وی در خصوص تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان گفت: در این راستا محل‌های اسکان از سوی ستاد تسهیلات سفر در چند نقطه از شهر پیش بینی شده همچنین در تلاش هستیم موکب دانشگاه پیام نور که در اربعین استفاده شد؛ در این ایام هم مجدد برپا شود و شرایطی ایجاد شود تا مسافرینی که روزه نیستند مشکلی برای سایر مردم ایجاد نکنند.
کریمی ادامه داد: میدان حضرت امام و امام حسین نیز تا حد ممکن ساماندهی خواهند شد تا بخش عمده‌ای بتواند روان‌سازی ترافیک نیز داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار