مراسم گرامیداشت روز جانباز در شرکت بافت پلاست در منطقه ویژه اقتصای سلفچگان بمناسبت خجسته میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل(ع) برگزارشد.
کد خبر: ۱۰۹۴۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸ 26 February 2023

 افشار رئیس هیت مدیره شرکت بافت پلاست در گفتگو با تابناک مرکزی با تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز گفت: جانبازان با الهام از کردار ومنش مولای خود حضرت قمر بنی هاشم(ع) در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام وانقلاب تا پای جان ایستادند وامنیت وآرامشی که امروز در جامعه داریم مرهون زحمات، جانفشانی ها وحس میهن دوستی جانبازان عزیز است.

او با اشاره به حضور همکار جانباز مهندس جعفر مرادی مدیر عامل شرکت بافت پلاس ماشین که از جانبازان هشت سال دفاع مقدس هستند افزود: مراسم بزرگداشتی برای قدردانی از این جانباز سخت کوش مد نظر قرار داده ایم تا زحمات ۱۰ساله این جانباز سرافراز در این واحد تولیدی را ارج نهیم.

افشار با اشاره به تلاش مستمر مهندس مرادی یادآورشد:ایشان باهمت و تلاش جهادی وزائد والوصفی که دارند درمدت ۱۰ سال تحولی بزرگ در شرکت ایجاد کرد و به عنوان بنیانگذار صنعت بنر در کشور مطرح است و با تمام وجود در شبانه رو تلاش کرده و شرکت را به این جایگاه رسانده است.

وی با بیان اینکه ما مفتخریم به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده بنر و فلکس در کشور سهم بزرگی از بازار کشور را تامین کرده و در اختیارمردم قرار داده ایم افزود: این جلسه به منظور پاسداشت از زحمات این جانباز سخت کوش و چند تن از همکاران که در این دهه با ما همکاران داشته اند برگزار شده است.

گرامیداشت روز جانباز در شرکت بافت پلاست ماشین

جعفر مرادی مدیر عامل بافت پلاست ماشین هم در این مراسم گفت:با تمسک به مکتب حاج قاسم در این واحد تولیدی نگاه ما اینگونه نبوده است که بروید کار را انجام دهید بلکه بیاید باهم انجام دهیم.

وی افزود:در تمام مدت این سالها درخط اجرایی و عملیاتی در کنار همکارانمان بوده ایم و تک تک کارکنان در کنار ما زحمت کشیده اند تا به این نقطه رسیده ایم .

وی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای سال جدید گفت: در سال گذشته به دلیل نبود مواد اولیه حتی یک روز کار تعطیل نشد و برنامه ریزی انجام شده برای این واحد براین اساس مدنظر قرار دارد که اگر عملیاتی و اجرا شود دیگر وابستگی به واردات مواد اولیه نخواهیم داشت.

گرامیداشت روز جانباز در شرکت بافت پلاست ماشین

سردار عبدالرحیم علیپور فرمانده سابق سپاه استان در این مراسم با بیان اینکه هر نظام و حکومت و کشوری به تولید زنده است گفت: عزت مردم هر کشور و اقتدار هر نظام به تولید وابسته است زیرا کشوری که تولید و فعالین اقتصادی توانمند نداشته باشد با شکست مواجه می شود.

وی با بیان اینکه تولید باعث افزایش درامد ملی و کنترل قیمت ها وکاهش تورم میشود یادآورشد:با وجود تولید است که ما اشتغال ایجاد میکنیم ودر سایه اشتغال فرزندان این سرزمین ازدواج میکنند و....با اعتماد بنفس زندگی میکنند.

سردار علیپور افزود: در سایه تولید می توان به دولتها مالیات بپردازیم و سازمانهای بزرگ همچون تامین اجتماعی زنده و پویاست.

وی با بیان اینکه هر کشوری که به موفقیت وپیشرفت دست پیدا کرد درسایه تولید بوده است گفت: تولید رخوت و سستی را از بین میبرد و نشاط و سرزندگی و شادابی را به ارمغان می اورد.

وی با بیان اینکه تولید رمز پیروزی و موفقیت هر نظام است افزود: کشور بدون تولید زنده نیست، مردمی که تولید نکنند ضعیف هستند و دست نیازشان را بهاید به هر سو دراز کنند.

سردار علیپور با اشاره به توفیقات وافتخارات کشور در ۴۰ سال گذشته در عرصه تولید اظهار داشت: ازآنجایی که امکان رصد تمامی واحد های تولیدی را در کشور وجود ندارد تصور دقیقی از تعدد واحدهای تولیدی در سایر عرصه ها نداریم،حقیر با بازدید از بیش از ۶۰۰ واحد تولیدی در سطح استان در چند ماه گذشته با اطمینان و با قطعیت میتوانم بگویم، در عرصه تولید کشور ما قدرتمند وعظیم است ودر این زمینه از تمامی کشور های همسایه جلوتر هستیم. وی یادآورشد: ما میتوانیم با تدوین قوانینی متقن ضمن رفع موانع تولید توسعه صادرات را در برنامه های خود بگنجانیم.

در پایان این مراسم از چند نفر از جانبازان و فعالین صنعت تجلیل به عمل آمد.

 

 

گرامیداشت روز جانباز در شرکت بافت پلاست ماشینگرامیداشت روز جانباز در شرکت بافت پلاست ماشینگرامیداشت روز جانباز در شرکت بافت پلاست ماشینگرامیداشت روز جانباز در شرکت بافت پلاست ماشینگرامیداشت روز جانباز در شرکت بافت پلاست ماشین

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار