استاندار مرکزی گفت: گروه‌های جهادی همیشه از دولتمردان جلوتر هستند و امیدمی رود روز به روز توفیقات بیشتری کسب کنند.
کد خبر: ۱۰۹۴۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶ 26 February 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص‌الائمه در همایش خیرین و جهادگران دانشگاهی استان مرکزی در سالن پروین اعتصامی دانشگاه صنعتی اراک افزود: تلاش گروه‌های جهادی در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است و این حرکت ارزشمند و پر اثر است.
وی با قدردانی از تلاش گروه‌های جهادی فعال استان مرکزی، یادآورشد: این گروه‌ها تلاش می‌کنند تا فاصله بین واقعیت‌ها و بایدها را کم کنند و این تلاش، همان دستور محوری رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب است.
وی بیان کرد: کارهای زیادی در چند دهه گذشته و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در جهت محرومیت‌زدایی صورت گرفته و سازمان‌های زیادی فعال شده که همه مولود انقلاب اسلامی است و موسس بیشتر آنها امام راحل است.
استاندار مرکزی ادامه داد: تشکیل این گروه‌ها و موسسات برای به هم زدن ساختار بروکرات و دیوان سالار نظام پیش از انقلاب شکل گرفت تا بار سنگین تحول، بویژه در حوزه محرومیت‌زدایی را از زمین بردارند.
مخلص‌الائمه اظهار داشت: تشکیل گروه‌های جهادی از جمله اتفاقات نو پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است که پایه و ریشه این گروه‌ها در دانشگاه‌ها و برخی مدارس کشور است و روشی پرقدرت است.
وی عنوان کرد: توجه به بیانیه گام دوم انقلاب در مسیری که باید به سمت جلو و نقطه مطلوب حرکت کنیم، امری ضروری است.
استاندار مرکزی افزود: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه فرمودند، بایدهایی وجود دارد که باید به آنها برسیم، فاصله بین واقعیت‌ها و بایدها قابل توجه است که وجدان‌های آرمان‌خواه را عذاب داده و می‌دهد.
مخلص‌الائمه عنوان کرد: ایشان فرمودند و تاکید کردند که می‌توانیم این مسیر را طی کنیم و بارها این فاصله توسط جوانان انقلابی طی شده است.
وی گفت: به نظر می‌رسد در حوزه محرومیت‌زدایی با وجود تلاش‌های گسترده، فاصله تا نقطه مطلوب زیاد است.
استاندار مرکزی اضافه کرد: در این استان به شکل ابتکاری و برای نخستین بار در کشور، ستاد «حمایت و هدایت طرح‌های محرومیت‌زدایی» تشکیل شده که در راستای آن اقدامات و هماهنگی خوبی صورت گرفته و نتایج خوبی به همراه داشته است.
مخلص‌الائمه اظهار داشت: یکی از نتایج خوب این ستاد در روستای سیل‌زده آهنگران فراهان بود که در مردادماه امسال دچار آسیب شد و در ایام‌الله دهه مبارک فجر، نخستین مجموعه خانه‌های ساخته شده کشور در این منطقه با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه تحویل شد.
در پایان این همایش از خیرین و جهادگران دانشگاهی استان مرکزی با اهدای لوح و تندیس قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار