از ۴۴ سال پیش تا کنون بهمن ماه هویتی جدید در تقویم شمسی ایران رقم زده، هویتی ملی در آمیخته با باورهای اسلامی که منشاء تحولات عمیقی در داخل و فراتر از مرزهای ملی، منطقه ای وجهانی شده است.
کد خبر: ۱۰۹۱۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹ 11 February 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،مردم استان مرکزی امروز در یوم‌الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ بار دیگر با راهپیمایی پرشکوه خود حماسه‌ای دیگر را خلق کردند، حماسه‌ای که دشمنان انقلاب اسلامی را یکبار دیگر ناامید کرد.
انبوه مردمی که امروز مسوولیت شناسی خود را با حضور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن به جا آوردند بار دیگر شمایلی از ایران استوار و متحد را به نمایش گذاشتند.
راهپیمایی روز ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان مرکزی همزمان با سراسر کشور آغاز شد و مرد و زن، کودکان، نوجوانان، جوانان و افراد مسن همه و همه در این راهپیمایی حضور داشتند تا نشان دهند در هر شرایطی در این عرصه اجتماعی شرکت می کنند.
یکی از تفاوت های انقلاب ایران پشتوانه مردمی آن است که نماد آن در عرصه های مختلفی مانند دفاع مقدس، سازندگی، انتخابات، تهاجم فرهنگی، تحریم، جنگ ترکیبی و اغتشاشات مانع از حضور مردم و حمایت از انقلاب نشده است.
در طلیعه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی مردم بار دیگر با حضور حداکثری رنگین کمانی زیبا از حضور آگاهانه خود را در خیابان های سراسر کشور ترسیم کردند تا ایران استوار بماند.
حال امروز مردم استان مرکزی، حال راهپیمایان و تظاهرات کنندگان اوایل انقلاب را داشت، همه با عشق آمده بودند، همه آمده بودند که بگویند، ما هستیم و تا جان در بدن داریم از این مرز و بوم و ولایت فقیه دفاع می‌کنیم، همه آمده بودند که بگویند دشمن هرچه کند باز هم نمی‌تواند خدشه‌ای در نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروی از ولایت فقیه ایجاد کنند.
حضور مردم در این روز خط بطلانی بر تمام دسیسه‌ها و ترفندها و اقدامات دشمنان بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار