نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:ملت ایران در طول ۴۴ سال گذشته با بصیرت عمل کرد و همواره وفاداری خود به نظام اسلامی را نشان داد و در حوادث اخیر هم هوشیار بود و به دشمنان و بیگانگان اعتماد نکرد.
کد خبر: ۱۰۹۱۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲ 10 February 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک افزود: ملت ایران در راهپیمایی فردا بار دیگر سیلی محکمی به دشمنان خواهد زد و عظمت ملی را به رخ جهانیان خواهد کشاند.
امام جمعه اراک گفت: ملت ایران به خصوص مردم مومن و انقلابی این استان با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.
وی یادآورشد: دشمنان نظام اسلامی از آغاز پیروزی انقلاب از هر ابزاری برای توطئه‌پراکنی و ضربه‌زدن به این نظام شکوهمند استفاده کردند اما همراهی مردم و هدایت‌های حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌ است.
وی ادامه داد: دشمنان قسم خورده این ملت در ماه‌های گذشته با طراحی اغتشاشات و اعتراضات خیابانی سعی داشتند تا عظمت و اقتدار نظام اسلامی را تضعیف کنند اما مردم ما مانند همیشه نسبت به توطئه‌های دشمنان خود هوشیار و آگاه هستند و با تمام وجود از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی صیانت می‌کنند.
امام جمعه اراک بیان کرد: تبدیل شدن ایران به قدرت اول منطقه، خودکفایی در عرصه‌های مختلف، ایجاد امنیت پایدار، موفقیت‌های دولت انقلابی ، دیپلماسی فعال زیر پرچم ولایت باعث شد تا دشمن توطئه ایجاد ناامنی را در کشور طراحی کند و برخی عناصر خود فروخته داخلی نیز در اجرای این طرح به دشمن کمک کردند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی تاکید کرد: ملت ما در راهپیمایی فردا یکبار دیگر به دشمنان قسم خورده خود ثابت می‌کند که تا پای جان از آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی صیانت می‌کند و همچنان پای بیعت خود با امام راحل و مقام معظم رهبری ایستاده است.
وی ادامه داد: امام خمینی(ره) با نهضت انقلاب اسلامی زمینه استقلال و پیشرفت ملت ایران را فراهم کرد و هدایت‌های حکیمانه رهبر انقلاب نیز کشورمان را به یک قدرت بی چون و چرا تبدیل کرد و ملت قدر این نعمت ارزشمند را می‌داند و از مسیر انقلاب خارج نمی‌شود.
امام جمعه اراک اضافه کرد: انقلاب اسلامی دست قدرت خداوند و اراده الهی است و امام خمینی(ره) با پشت کردن به قدرت‌های جهانی، کارآمدی اسلام ناب محمدی(ص) را به رخ جهانیان کشاند و با اعتماد به نصرت الهی زمینه مردمی کردن اداره کشور و حضور مردم در صحنه‌های مختلف را فراهم کرد.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: انقلاب اسلامی مقدمه نهضت بزرگ جهانی حضرت مهدی(عج) است و امام خمینی(ره) معمار جمهوریت و مردم سالاری دینی و ولایی است و امروز همه باید از دستاوردهای عظیم انقلاب و این امانت الهی به خوبی پاسداری و صیانت کنند و همه در قبال انقلاب اسلامی مسئولیت سنگینی بر عهده دارند.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه مشکلاتی در کشور وجود دارد، ادامه داد: مشکلات در سایه همت‌های بلند، کار و تلاش جهادی، بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی و افزایش بهره‌وری حل می‌شوند که باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.
آیت‌الله دری بیان کرد: خودکفایی و دوری از وابستگی در همه بخش‌ها مهمترین اولویت کشور است و همه باید در راستای تحقق این مهم نقش‌آفرینی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار