همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر، ۱۷۹ طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان‌های ساوه و زرندیه ، با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان و مدیران استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۰۹۱۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳ 07 February 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، استاندار مرکزی در جریان سفر به شهرستان ساوه و در آیین افتتاح استودیوی رادیو این شهرستان، گفت: طرح‌های افتتاحی شهرستان‌های ساوه و زرندیه، شامل ۱۶۱ پروژه عمرانی و ۱۸ طرح اقتصادی است که برای آنها اعتباری بالغ بر ۷۷۸ میلیارد تومان هزنیه شده است.
فرزاد مخلص‌الائمه افزود: استودیوی رادیو ساوه یکی از طرح‌های مهم در عرصه رسانه استان مرکزی است که امروز (سه‌شنبه) تقدیم هنرمندان ساوجی شد و امید است در این مرکز، روایت‌های خوبی از تلاش‌های مردم ساوه، صنایع این شهر، اتفاقات خوب و امیدوار کننده به اطلاع عموم رسیده شود.
وی، از دست اندرکاران دخیل در اجرای این طرح قدردانی کرد و گفت: استودیوی رادیو ساوه یک ایده نیمه‌تمام بود که با همدلی و همراهی نهایی شد و امید است به زودی مجوز صدای شهرستانی و رادیو شهرستانی هم در این منطقه اخذ شود.
استاندار مرکزی ادامه داد: انتظار است اهالی فرهنگ، هنر و رسانه ساوه با تمام قوت برای فعالیت و همراهی با این مجموعه تلاش مضاعفی به کار گیرند و در سطح جامعه و مردم امیدآفرینی کنند.
مخلص‌الائمه تاکید کرد: تقویت امید در مردم باید در همه بخش‌ها مورد توجه جدی قرار گیرد و اهالی رسانه و هنر در این راستا نقش کلیدی برعهده دارند و امید است وظیفه خود را به بهترین شکل انجام دهند.
وی عنوان کرد: برخی افتتاحات مربوط به حوزه جهاد کشاورزی شهرستان ساوه، هفته گذشته با حضور مسئولان عالی کشور انجام شد و امروز نیز در هفتمین روز از دهه مبارک فجر، برخی از موارد باقی مانده افتتاح می‌شود و همچنین دیداری با مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه انجام می‌شود.
استاندار مرکزی اظهار داشت: صبح امروز (سه‌شنبه) آزمایشگاه غذا و دارو شهرستان ساوه به عنوان یکی از مطالبات جدی این شهرستان بویژه برای فعالان صنعتی در حوزه غذا و دارو افتتاح شد و امید است خدماتی خوبی از این مرکز ارایه شود.
مخلص‌الائمه تصریح کرد: در راستای پروژه‌های مرتبط با حوزه روستایی و راهداری این شهرستان نیز اقدامات خوبی صورت گرفته که جای تقدیر دارد.
وی گفت: میز خدمت نیز در فرمانداری ساوه برپا شد و جمعی از مدیران ارشد استان مرکزی و این شهرستان برای خدمت‌رسانی به مردم حضور دارند.
استاندار مرکزی افزود: همچنین امروز (سه‌شنبه) میز خدمت در دادگستری استان مرکزی و واحدهای تابعه دستگاه قضایی این استان از ساعت ۹ صبح فعال است.
مخلص‌الائمه بیان کرد: در روزهای گذشته نیز، طرح‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر در شهرستان‌های محلات، دلیجان، تفرش و آشتیان به بهره‌برداری رسید و برخی افتتاح طرح‌های این استان به صورت متمرکز با ملی انجام شد.
وی یادآور شد: افتتاح ۱۹ طرح آموزشی استان مرکزی از مجموع یک‌هزار و ۱۰۰ واحد آموزشی کشور به صورت ملی و کشوری، با حضور رئیس جمهور و سه واحد اورژانس و پد اورژانسی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی، از جمله این طرح‌ها است.
استاندار مرکزی در بخش دیگری از سخنانش گفت: دهه‌فجر مهمترین ورق کتاب تاریخ اسلام و تاریخ بشریت است که چهل و چهارمین سال آن ورق خورد و همه باید شاکر خداوند باشند.
مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی هم گفت: هشت طرح صدا و سیما با اعتباری بالغ بر ۱۵میلیارد تومان، همزمان با دهه مبارک فجر در این استان به بهره‌برداری رسید که ایستگاه‌ رادیو شهرستان ساوه از جمله مهمترین این طرح‌ها است.
حسن نجمی افزود: بر اساس هدفگذاری‌های انجام شده، بخش هویت و نشانه‌های هویتی شهرستان ساوه بسیار مهم است و باید بازنمایی شود.
وی ادامه داد: موضوع هویت از مسایلی است که باید بر روی آن کارهای فاخر تولید شود و استودیوی شهرستان ساوه مکانی مناسب برای تولید این اقدامات است.
استاندار مرکزی در بدو ورود به ساوه در گلزار شهدای امامزاده علی‌اصغر (ع) این شهر حضور یافت و به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای احترام کرد.
فرزاد مخلص‌الائمه همچنین در این سفر با خانواده شهید رضا بابانظری دیدار کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار