۲۱ طرح عمرانی و اقتصادی دهیاری‌های تفرش همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر، با حضور استاندار، معاونان استانداری و برخی مدیران استان مرکزی و نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۰۹۱۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵ 05 February 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، فرماندار تفرش در آیین بهره‌برداری از طرح‌های این شهرستان، گفت: برای بهره‌برداری از این تعداد طرح، بالغ بر ۹۹ میلیارد و ۴۹۹ میلیون ریال هزینه صرف شد.
محمدرضا رضایی افزود: جدول‌گذاری معابر روستایی شاهواروق، کندج، آسیاب جلال، دارستان و خرازان، زیرسازی معابر روستاهای قره جاقیه، زرچین، هفتیان و قوشه خانه با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۴۹۴ میلیون ریال، زیرسازی و آسفالت معابر روستاهای عزالدین، شهراب، دادمرز، کوهین، جفتان و بهزرجان با اعتباری بالغ بر ۶۷ میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال و سنگ فرش روستاهای کندج، طاد، کهک، کبوران، کهلو علیا و دادمرز با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال، بخشی از این طرح‌ها است.
فرماندار تفرش ادامه داد: در سفر استاندار مرکزی به تفرش بهره‌برداری از طرح شبکه توزیع برق با اعتباری بالغ بر ۲۰۲ میلیارد ریال آغاز شد.
رضایی اظهار داشت: بهره برداری از طرح آسفالت و زیرسازی شهرک سجادیه روستای شهرآب با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال، بهره‌برداری از طرح راهداری شهرستان تفرش با اعتبار ۲۱۵ میلیارد ریال، طرح ماسه آسفالت جاده تفرش- سه‌راهی شهرآب به طول ۱۰ کیلومتر، روکش و اصلاح آسفالت گردنه نقره کمربه طول چهار کیلومتر و اتمام مرحله نخست ایجاد روستای گردنه نقره کمر به طول۲ کیلومتر و خط فشار متوسط برق روستای کوه پناه از دیگر طرح‌ها است.
وی گفت: در سفر استاندار مرکزی به تفرش، چهار مسکن مددجویان روستایی به صورت همزمان در روستاهای سفیدآب، ثمردشت، وسمق و کهلوسفلی با زیربنای ۲۶۰ مترمربع و صرف اعتبار سه و نیم میلیارد ریال وام مسکن و بلاعوض کمیته امداد امام خمینی(ره)، به بهره‌برداری رسید.
فرماندار تفرش افزود: در این سفر، عملیات اجرایی طرح ۴۶۴ واحدی علوی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان در زمینی به مساحت ۱۱ هزار مترمربع در ۱۱۶ بلوک، ۹۸۶ متر مربع تجاری، یک‌هزار و ۲۱۰ متر مربع درمانی، ۲ هزار و ۲۷۶ مترمربع آموزشی و ۹ هزار و ۷۶۷ متر مربع مساحت فضای سبز نیز آغاز شد.
رضایی بیان کرد: بهره‌برداری از دپارتمان پژوهش و کسب و کار نوین کشاورزی مدرن مرکز آموزش فنی و حرفه ای پروفسور حسابی تفرش در زمینی به مساحتی به وسعت ۲ هزار متر مربع با زیربنای ۲۲۰ مترمربع و طرح آسفالت و گازرسانی روستای فرسمانه و آغاز عملیات اجرایی واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان تفرش در ۳۲ بلوک و ۲ طبقه در زمینی به مساحت پنج هزار و ۹۸ متر مربع، بخش دیگری از برنامه‌های امروز استاندار مرکزی در این شهرستان بود.
استاندار مرکزی در سفر به شهرستان تفرش با خانواده شهید والامقام شهید محمدحسن میرزایی دیدار کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار