استاندار مرکزی گفت: بهره برداری و عملیات اجرایی ۶۳ طرح عمرانی و اقتصادی امروز همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان تفرش آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۹۱۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴ 05 February 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص‌الائمهدر حاشیه آغاز عملیات اجرایی طرح جهش مسکن تفرش، افزود:با بهره‌برداری از طرح‌های اقتصادی و عمرانی تفرش ۵۵۰ فرصت شغلی در این شهرستان ایجاد شد.
وی یادآورشد:حجم طرح‌هایی که امسال در تفرش به بهره برداری رسید نسبت به پارسال ۱۲۰ درصد از لحاظ اعتباری افزایش یافته است.
استاندار مرکزی با بیان اینکه عملیات اجرایی طرح ۴۶۲ واحدی نهضت ملی مسکن تفرش آغاز شد، بیان کرد: طرح ۷۲ واحدی نهصت ملی این شهرستان نیز امروز بهره‌برداری و تحویل شد.
مخلص الائمه گفت: توسعه عادلانه رفاه در کشور از برنامه‌های اولویت دار دولت سیزدهم است.
وی افزود: دولت تلاش می‌کند، تمامی مردم کشور در نقاط محروم از امکانات و دستاوردهای انقلاب بهره‌مند شده و عقب افتادگی‌ها با سرعت جبران شوند.
وی ادامه داد: دولت سیزدهم در راه خدمت‌رسانی به مردم و رفع عقب افتادگی‌ها یک روز نیز توقف و تعطیلی ندارد.
استاندار مرکزی گفت:به فرموده رهبر معظم انقلاب ۱۰ سال عقب افتادگی در کشور وجود دارد که باید این عقب افتادگی‌ها با سرعت و بدون توقف برطرف شود.
مخلص الائمه خاطرنشان کرد: هیچ کشوری از نظر اقتصادی توان این را ندارد که گاز طبیعی را به نقاط مختلف کشور منتقل کند.
وی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی اکنون ۹۸ درصد مردم کشور از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و ۲۴۰ میلیارد متر مکعب گاز امسال در کشور مصرف شده‌ است.
استاندار مرکزی گفت: ۳۰ درصد این میزان گاز در فصل‌های عادی و ۷۰ درصد در فصل زمستان در بخش خانگی مصرف شده است.
نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی هم گفت:اینترنت ۶ روستای شهرستان تفرش امروز همزمان با پنجمین روز دهه فجر به بهره برداری رسید.
ولی الله بیاتی افزود:بهره برداری از آسفالت و گازرسانی روستای فرسمانه که سال گذشته عملیات اجرایی آن آغاز شده بود از دیگر طرح‌هایی است که دهه فجر امسال به بهره برداری رسید.
نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در محلس شورای اسلامی گفت: پیش بینی می شود در اینده نزدیک محرومیت زدایی از این منطقه برداشته شود و مشکل گاز، راه و آب منطقه دارد با اقدامات دولت حل شود.
بهره‌برداری از سایت‌های همراه اول روستاهای کندج، ابره در و سفیدشبان از توابع شهرستان تفرش با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال، بهره‌برداری از طرح ساخت راه روستایی جلایر- فرسمانه شهرستان تفرش به طول پنج کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال، طرح گازرسانی به روستای فرسمانه با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان ، هفت کیلومتر لوله گذاری، ۷۰ انشعاب گذاری از دیگر طرح‌هایی بود که امروز با حضور استاندار مرکزی در شهرستان تفرش به بهره‌برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار