رئیس پلیس فتا استان از دستگیری عامل برداشت غیر مجاز اینترنتی از حساب بانکی یکی از شهروندان اراكي خبر داد و گفت: متهم دختر شاکی از آب در آمد.
کد خبر: ۱۰۹۱۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸ 05 February 2023

 

به گزارش تابناک مرکزي، سرهنگ "احسان آنقی" افزود: با مراجعه زنی به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیر مجاز ۱۸۰ میلیون ریال از حساب بانکی‌اش، موضوع در دستور کار تیمی از کارشناسان قرار گرفت.
وی تصریح کرد: شاکی در اظهارات ابتدایی خود بیان داشت که با توجه به غیرفعال بودن پیامک حساب بانکی اش متوجه برداشت های صورت گرفته نشده است و طی سه تراکنش دربازه ی زمانی یک ماهه مبلغ ۱۸۰ میلیون ریال از وی به سرقت رفته است.
سرهنگ آنقی اظهار داشت: با بررسی های انجام شده و اقدامات فنی و تخصصی سرنخ هایی بدست آمد که حاکی از تسلط کامل فرد برداشت کننده به حساب شاکی بود .
وی افزود: در ادامه با توجه به مستندات به دست آمده و تحقیقات تکمیلی مشخص شد برداشت کننده از حساب، دختر شاکی بوده و به دلیل اختلاف خانوادگی با مادر خود دست به این اقدام زده است.
اين مقام انتظامي یادآورشد: فعال سازی پیامک واریز و برداشت از حساب می تواند مالکان حساب را در جریان تراکنش های صورت گرفته بر روی حساب آنان قرار دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار