رئیس پلیس آگاهی استان از دستگيري ۲ نفر از سارقان حرفه ای احشام و کشف ۳۲ رأس احشام در شهرستان اراک خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۱۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷ 05 February 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ كارآگاه " کامیار چهری" دراین باره گفت: در پي وقوع یک فقره سرقت احشام در مزرعه ای در یکی از روستاهای شهرستان اراک، شناسايي و دستگيري سارق یا سارقان، به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت .
وی افزود: سرانجام بعد از گذشت مدت زماني كوتاه از وقوع سرقت و پایان پذیرفتن تحقيقات میدانی و نامحسوس کارآگاهان دایره سرقت پلیس آگاهی با همكاري مأموران كلانتري ۱۷ شهرستان اراك، ۲ نفر از سارقان حرفه ای احشام در این زمینه شناسایی و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی با اشاره به اعتراف این سارقان به سرقت ۳۲ رأس احشام، افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پلیسی، پس از تشکيل پرونده برای سير مراحل قانوني به دستگاه قضائي معرفي شدند.
سرهنگ چهری در پايان با تأكيد بر لزوم توجه دامداران به توصيه هاي پليس افزود:‌ عدم توجه به توصيه‌هاي پليس و كوتاهي در استفاده از وسايل حفاظتي در نگهداري از احشام و نیز اعتماد بيش از حد به افراد ناشناس از عواملي است كه بستر‌ساز وقوع سرقت است كه بی تردید لازم است تا شهروندان همواره توصيه‌هاي پليس را مورد توجه قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار