مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: ۱۸ هزار کیلومتر باند از جاده‌های این استان در ۴۸ ساعت گذشته برفروبی و پاکسازی شد.
کد خبر: ۱۰۹۰۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵ 01 February 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،مهرداد جهانی افزود: چهار هزار و ۵۰۰ تن مخلوط ماسه و نمک نیز برای جلوگیری از لغزندگی و حوادث رانندگی در جاده‌های استان مرکزی پخش شده‌است.
جهانی با بیان اینکه تمام جاده‌های استان مرکزی در ۱۲ ساعت گذشته برفی بودند، گفت: ۵۴ گروه متشکل از ۳۸۰ نفر راننده و راهدار در راستای خدمت‌رسانی به مسافران در جاده‌های این استان فعالیت دارند و ۳۵ راهدارخانه استان نیز فعال است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی ادامه داد: اکنون تمام جاده‌های اصلی استان مرکزی با تلاش و کوشش راهداران استان باز و تردد به صورت عادی در آنها جریان دارد.
او از رانندگان خواست، از تردد غیرضروری در جاده‌های استان مرکزی خودداری کنند و در صورت تردد، ضمن اطمینان از سلامت وسیله نقلیه، تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ، لوازم گرمایشی و آذوقه خشک همراه داشته باشند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: مسافران می‌توانند آگاهی و اطلاعات لازم در خصوص وضعیت راه‌ها و تردد در جاده‌های این استان و کشور را از طریق سامانه ۱۴۱ و اپلیکیشن‌ ۱۴۱ کسب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار