گاز گرفتگی در شازند ۲ نفر را را به کام مرگ کشاند و ۲ نفر دیگر را راهی بیمارستان کرد.
کد خبر: ۱۰۹۰۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳ 01 February 2023

 

 

به گزارش تابناک مرکزی، فرمانده انتظامی شازند گفت: در اثر وقوع حادثه گاز گرفتگی در یکی از منازل روستایی این شهرستان، ۲ نفر فوت و ۲ نفر دیگر نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.
سرهنگ"عبدالرضا جودکی" در تشریح این خبرگفت: در ساعت ۰۸:۳۴ روز گذشته با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع حادثه گاز گرفتگی در یک منزل مسکونی در یکی از روستا‌های شهرستان شازند؛ بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی پاسگاه "تواندشت" این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ جودکی افزود: مأموران به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند؛ که در بررسی‌های انجاتم گرفته مشخص شد که یک مرد ۷۵ ساله و زن ۷۰ ساله در این حادثه به علت گاز گرفتگی، فوت و یک مرد۶۲ ساله و زن ۵۲ ساله نیز مصدوم شده اند.
او با اشاره به انتقال مصدومان این حادثه از سوی نیرو‌های امدادی به بیمارستان افزود: به دستور مقام قضائی، اجساد متوفیان این حادثه به سردخانه پزشکی قانونی منتقل و پرونده این حادثه نیز تشکیل و به دستگاه قضائی ارسال شد.
سرهنگ جودکی از شهروندان خواست تا با رعایت موارد ایمنی در استفاده از وسایل گاز سوز، از وقوع چنین حوادث ناگواری، پیشگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار