نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور پیامی ضمن تبریک فرا رسیده ایام‌الله دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی ایران را سرفصل جدیدی در مناسبات بین‌المللی عنوان کرد.
کد خبر: ۱۰۹۰۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹ 01 February 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در این پیام آورده است: انقلاب اسلامی ایران، نه تنها سرنوشت کشور را تغییر داد و اسلام را به حکومت نشاند، بلکه بر کشورهای منطقه و قواعد بین المللی و جهانی نیز تاثیر گذاشت.
در ادامه این پیام آمده است: دهه فجر انقلاب اسلامی، سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی است که توانست حکومتی الهی را در این مرز و بوم الهی و آسمانی که هر روز درخت اعتبار و شکوهش پربار تر و تنومند تر می‌شود، تثبیت کند.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: دهه فجر یادآور مجاهدت‌هایی است که امام عظیم الشان، خمینی کبیر، صورت داد تا ملتی طعم خوش حریت و استقلال را بچشد و آنچه را شایسته و بایسته اش است، به دست آورد. این است دلیل بیان روشن رهبر معظم انقلاب که فرمود: این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از این پیام آورده است: انقلاب اسلامی که بذر امید و بیداری را در دل آزادگانِ به تنگ آمده از جور و ستم شاهنشاهی کاشت و بارور نمود؛ در مسیر پویایی خود با انواع حیله ها، نیرنگ ها و توطئه های دشمنان و بدخواهان خاصه اعمال تحریم های سنگین و ظالمانه برای سد نمودن این راه پرافتخار روبرو گشت لیکن در پناه توکل به ذات اقدس الهی، وحدت و همدلی و نقش آفرینی مردم مومن و انقلابی بویژه جانفشانی شهیدان والامقام و بذل ایثار جامعه ایثارگری در سایه سار ولایتمداری و پیروی از رهبری ها و منویات داهیانه ولایت ۴۴ سال به حیات گرانبار خود تداوم بخشید به نحوی که دشمنان و در راس آنان، استکبار جهانی هرگز نتوانسته‌اند خللی در عزم و اراده پولادین ملت بزرگ ایران از ادامه مسیر انقلاب و دستیابی به اهداف متعالی آن وارد نماید.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی در ادامه این پیام آورده است: اینک در طلیعه چهل و چهارمین سال از حیات پربار انقلاب اسلامی و سالروز عزت، اقتدار و آزادی، یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، شهدای گلگون کفن و والامقام انقلاب، دوران دفاع مقدس و شهدای حریم حرم اهل بیت (ع)؛ را گرامی داشته و فرارسیدن ایام الله مبارک دهه فجر را به مردم مومن و انقلابی سرزمین آفتاب و همه فجر آفرینان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و انتظار دارم همه نهادها و دستگاه‌ها با ارائه و اجرای برنامه‌های فرهنگی فاخر برای مردم در گرامیداشت و تبیین ابعاد و اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای عزیز اهتمام ورزند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار