شهردار منطقه سه اراک گفت: اصله‌های نهال در هفته درختکاری در چندین نقطه منطقه از جمله پارک امیرکبیر، پارک کلاله و پارک ورودی شهرک اندیشه توزیع و یکی از نقاط منطقه برای کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال مثمر و غیرمثمر توسط معاونت فضای سبز و ناظر فضای سبز منطقه سه جانمایی می شود.
کد خبر: ۱۰۹۰۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰ 30 January 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،محمد جعفرپور افزود: با توجه به مناسبت‌های پیش‌رو در ایام پایانی سال و به منظور استقبال از نوروز ۱۴۰۲، برگزاری برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای در نقاط مختلف سطح منطقه پیش‌بینی شده است.
وی اظهار داشت: منطقه سه از مناطق کم‌برخوردار شهر است و با نزدیک شدن به ایام پایانی سال واحدهای مختلف منطقه، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری باید نهایت همکاری را داشته باشند تا بتوانیم در این ایام خدمات خوبی را به شهروندان این منطقه ارائه دهیم.
وی افزود: در این ایام بلوارها و میدان‌های اصلی منطقه توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری آذین‌بندی می‌شود و واحد روابط عمومی منطقه نیز نمایشگاه عکس فعالیت‌ها را در دهه مبارک فجر برپا خواهد کرد.
شهردار منطقه سه اراک اضافه کرد: مقرر شده است رنگ‌آمیزی ایستگاه‌های اتوبوس و جداول، نورپردازی نقاط مختلف، نصب المان‌های جدید، رنگ‌آمیزی تابلوهای ترافیکی و پرچمی، طراحی و نقاشی دیوارهای موجود در سطح منطقه توسط واحد مبلمان شهری سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری پیگیری و انجام شود.
جعفرپور گفت: ناظر فضای سبز منطقه سه کاشت انواع گل‌های زینتی و بهاره، تعمیر و بازسازی وسایل بازی پارک‌های منطقه سه، تبدیل آنها از فلزی به پلی‌اتیلن و تعمیر و بازسازی سرویس‌های بهداشتی پارک‌های سطح منطقه را تا قبل از فصل بهار پیگیری خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار