استاندار مرکزی گفت: انقلاب اسلامی در طول عمر بابرکت خود به اذعان دوست و دشمن در همه زمینه‌ها از جمله فرهنگی، علم و فناوری، اقتصادی، رفاه عمومی، توسعه عدالت، تضمین آزادی، حوزه‌های دفاعی، امنیتی و سیاسی پیشرفت داشته است.
کد خبر: ۱۰۸۹۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵ 29 January 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص‌الائمه در نشست مشترک فرمانداران با روسای هیات‌های نظارت بر انتخابات استان مرکزی و شهرستان‌های تابعه، در اراک افزود:ساختار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دلیل طراحی معماری امام راحل، با وجود توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان، هر روز مقتدتر از گذشته می‌شود.
وی با بیان اینکه  انقلاب اسلامی یک رویداد کم‌نظیر در کتاب قطور تاریخ بشریت بویژه تاریخ معاصر جهان است افزود: هم‌اکنون انقلاب اسلامی در سایه مجاهدت بسیاری از بزرگان، شهدا و ایثارگران که حق عظیمی بر گردن همه دارند، به میانه دهه پنجم انقلاب اسلامی نزدیک شده و در مجموع شرایطش در سطح جهان و کشور به مراتب مقتدرتر از دهه‌های آغازین خود است.
استاندار مرکزی اضافه کرد: اگرچه با نقطه آرمانی و مطلوب فاصله زیاد است، اما پیشرفت‌های شگفت‌انگیر نظام با وجود تمام دست‌اندازی‌ها و دشمنی فراوانی که هر کدام برای ساقط کردن یک نظام و از بین بردن یک کشور کافی بود، به دست آمده است.
وی تصریح کرد: البته تاکید می‌شود بین بایدها و واقعیت‌ها، یعنی وضعیت مطلوب و موجود فاصله‌ای است که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم فرمودند، این فاصله وجدان‌های آرمان‌خواه را آزار داده و می‌دهد، اما این فاصله طی شدنی است و در مواردی از پیروزی انقلاب اسلامی نیز طی شده و بقیه راه نیز با همت نیروهای انقلابی و جوان، محقق شدنی است.
استاندار مرکزی اضافه کرد: در دشمنی جریان استکبار جهانی که انقلاب اسلامی را یک عامل مخل و نابود کننده در مسیر استکبارطلبی خود می‌دیده و می‌بینند، عوامل مختلفی را به کار گرفته اما مهمترین آنها ایجاد ۲ قطبی کردن بین نظام و مردم است.
مخلص‌الائمه بیان کرد: این تلاش به شکل‌های مختلفی از ناحیه جریان جهانی استکبار با کمک عیادی داخل کشور و منافقین و معاندین داخلی و خارجی دنبال می‌شود و دشمنان روی موضوعی دست گذاشته‌اند که دقیقا مبنای تشکیل جمهوری اسلامی است.
وی گفت: وحدت بین مردم و نظام، بنایی بود که بر اساس آن جمهوری اسلامی شکل گرفت و دشمنان تلاش می‌کنند این مهم را وارونه جلوه دهند تا ۲ قطبی کردن مردم و نظام را هم در داخل و هم در خارج از کشور القا کنند و در این راستا ابزارهای متعددی را به کار گرفته‌اند.
استاندار مرکزی افزود: در همین مقابله و مواجهه، انتخابات مهمترین نقش را برای شکست، انهدام و از بین بردن این جریان ایجاد ۲ قطبی جعلی دارد.
مخلص‌الائمه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند، جمهوری اسلامی نقطه پایانی انقلاب اسلامی نیست، یعنی انقلاب اسلامی در جمهوری اسلامی تمام نمی‌شود و همیشه باید به صورت زنده باشد.
وی تاکید کرد: نگاه تحول‌گرایانه و انقلابی همیشه باید پابرجا باشد و هر فردی خود را متوقف کند و یا نگاه تحولی انقلابی رها شود، از انقلاب فاصله گرفته است.
استاندار مرکزی ادامه داد: همه علاقمندان به آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش کنند هر مانعی که برای ایجاد توقف و اختلال در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی شکل می‌گیرد، متوقف شود.
مخلص‌الائمه عنوان کرد: کانون مقابله انقلاب اسلامی با جریان استکبار، یعنی مقابله با ایجاد تفرقه بین مردم و نظام و نمایش وحدت اسلامی است.
وی گفت: انتظار است در انتخابات سال ۱۴۰۲، بالاترین سطح و تبلور همکاری بین جریانات علاقمند به نظام و انقلاب در حوزه اجرا و نظارت به نفع مردم ایجاد شود.
استاندار مرکزی اضافه کرد: در حوزه صیانت از نقطه‌ نظرات مردم، همه تلاش‌ها به کار گرفته می‌شود و این مهم با قدرت به عنوان تکلیف شرعی، قانونی، انقلابی و ملی رعایت می‌شود.
مخلص‌الائمه گفت: در حوزه اجرا تا هر زمان که مسئولیت داشته باشم خود را متعهد به اجرای قانون می‌دانم و این مهم باید مورد توجه همه مدیران و مسئولان در استان مرکزی قرار گیرد.
وی اظهار داشت: به طور قطع، انتخابات پیش‌روی کشور جزو اهداف مهم دشمنان برای تخریب و آسیب‌زدن است و این موضوع قابل پیش‌بینی، روشن و واضح است.
استاندار مرکزی افزود: دشمنان در این راستا شبکه‌سازی‌های خود را آغاز کرده‌ و امید است مردم بیش از پیش هوشیار و آگاه باشند و در این عرصه افتخارآفرینی بزرگی برای انقلاب اسلامی مانند قبل، رقم زنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار