مسئول سازمان بسیج رسانه کشور گفت: تنها راهکار برون رفت از جنگ ترکیبی که بزرگترین اعتلاف دشمنان است تقویت حوزه رسانه و نقش‌آفرینی خبرنگاران برای انعکاس اخبار واقعی در جامعه است.
کد خبر: ۱۰۸۹۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹ 26 January 2023

 

 

به گزارش تابناک مرکزی،مرتضی کارآموزیان در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان مرکزی با بیان اینکه خبرنگاران پیاوآوران حقیقت، امید و نشاط در جامعه هستند افزود: خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان یکی از عناصر مهم و تاثیرگذار در جامعه هستند.
وی ادامه داد: بیش از ۴۰۰ رسانه با تولید محتوای مطلوب در کشور فعال هستند و تنها معضلی که با آن رو به رو هستیم در حوزه مفاهیم است که تمهیداتی در جهت تقویت این مهم اندیشیده شده است.
مسئول سازمان بسیج رسانه‌ کشور بیان کرد: ۳۳۰ شهید در عرصه رسانه خون خود را تقدیم انقلاب شکوهمند اسلامی کرده‌اند که از این تعداد ۱۳ شهید والامقام منصوب به استان مرکزی هستند که این مهم افتخاری بزرگ برای مردم و به خصوص جامعه رسانه‌ای سرزمین آفتاب است.
کارآموزیان اظهار داشت: تلاشگران عرصه خبر در نقاط مختلف کشور به خصوص استان مرکزی در طول بحران‌های مختلف به خصوص در زمان شیوع ویروس کرونا ثابت کردند که با وجود مشکلات صنفی، عدم بیمه و مشکلات معیشتی از هیچ تلاشی در جهت انعکاس دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و تنویر افکار عمومی فروگذار نیستند.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین تاکید کرد: امسال بعد از پایان فتنه‌ها به این نتیجه رسیدیم که در هم‌افزایی و هم‌گرایی رسانه‌ها دچار مشکل هستیم و برای ارتقای کمّی و کیفی این مهم باید مسئولان فضای مطالبه‌گری را در کشور و برای اصحاب رسانه افزایش دهند.
کارآموزیان گفت: با پمپاژ اخبار مسموم توسط رسانه‌های معاند لازم است برای بازگرداندن روحیه اعتماد در میان مردم اخبار خوش و امیدآفرین در جشنواره ابوذر سال آینده مورد توجه ویژه قرار گیرد.
در این آیین از برترین‌های سومین جشنواره رسانه‌ای استان مرکزی قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار