استاندار مرکزی گفت:رسانه‌ ها در خط مقدم جهاد تبیین و روایت صحیح هستند.
کد خبر: ۱۰۸۹۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸ 26 January 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص الائمه در آئین اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ ای ابوذر استان مرکزی افزود:نقش رسانه ها در این زمینه مهم است، رسانه ها در این سه مؤلفه نقش اصلی و پیشرو را دارند، روایتگری صحیح از دستاوردهای نظام اسلامی، تببیین اهداف دشمن به عهده رسانه ها است.
وی گفت: شناخت توانمندی ها، شناخت دشمن و زمان شناسی سه مؤلفه ای است که اگر ملتی آن را داشته باشد ملتی مقتدر خواهد بود که هیچ تهدیدی نمی تواند آن را از پای درآورد.
استاندار مرکزی تصریح کرد: در زمان‌ شناسی این رسانه‌ ها هستند که می‌ توانند نقش‌ آفرین باشند، رسانه‌ ها وظیفه دارند با اطلاع‌ رسانی صحیح، شفاف و به هنگام  ابهاماتی را که در رسانه‌ های معاند مطرح می شود و ممکن است باورهای مردم و ارزش‌ های جامعه را تحت تأثیر قرار دهد، بر طرف کنند.
مخلص الائمه با اشاره به اهداف دشمن در حوزه عملیات روانی یادآورشد: در اسلام عملیات روانی مشروع و پذیرفته‌شده نیست، اینکه به جامعه و مخاطب القا کنیم تا برداشت و درک برخلاف واقعیت داشته باشد، مشروع نیست لذا ما با عملیات روانی دشمن مقابله می‌کنیم و خودمان عملیات روانی انجام نمی‌ دهیم.
وی تاکید کرد: البته در بیان و تبیین حقایق و واقعیت‌ های جامعه و شناخت نقاط ضعف و قوت خودمان و دشمن بایستی از تمام ابزار سخت و نرم استفاده کنیم.
سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌ الله استان مرکزی هم با تاکید بر لزوم جهاد تبیین در شرایط کنونی گفت: جهاد تبیین رویکرد محوری مبارزه با جنگ ترکیبی و عملیات روانی رسانه‌ ای دشمن است که اصحاب رسانه رسالت خطیری در این راستا برعهده دارند.
وی افزود: دشمن با بهره‌ گیری از ظرفیت رسانه ای و تبلیغی و اثرگذاری حکمرانی بر افکارعمومی درصدد است تا به اهداف خود برسد.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: همه وظیفه داریم در راستای مقابله با جنگ ترکیبی، گام‌ های موثرتری برداریم و در این ین وظیفه اصحاب رسانه سنگین‌ تر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار